Pædagog: 1.års eksamen! Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.776 visninger
39 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Frøken Sørensen

Håber alle har nydt deres fri dag

Jeg sidder og forbereder mig til min 1.års eksamen på pædagoguddannelsen! Vi har fået så mange ting at vide omkring hvad man skal fremlægge at jeg nu er helt forvirret. Sidder der ikke en sød sjæl derude, som kan fortælle mig hvad de forventer man fremlægger! Skal det være noget udover opgaven? Skal man uddybe?

Jeg går på skolen i Skovlunde(før Ballerup og Glostrup), så kunne da være dejligt hvis det var en som også gik der eller der har gået der, da det jo kan være forskelligt fra skole til skole!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

AnneBJ

Jeg tør ikke svare dig på det, da jeg tog min 1. årsprøve i Jelling. Siden er jeg skiftet til Kolding og de har gjort det HELT anderledes, så vil nødig forvirre dig!

Men pøj pøj!

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

Gitte85 skriver:

Håber alle har nydt deres fri dag

Jeg sidder og forbereder mig til min 1.års eksamen på pædagoguddannelsen! Vi har fået så mange ting at vide omkring hvad man skal fremlægge at jeg nu er helt forvirret. Sidder der ikke en sød sjæl derude, som kan fortælle mig hvad de forventer man fremlægger! Skal det være noget udover opgaven? Skal man uddybe?

Jeg går på skolen i Skovlunde(før Ballerup og Glostrup), så kunne da være dejligt hvis det var en som også gik der eller der har gået der, da det jo kan være forskelligt fra skole til skole!

Spørg din vejleder...det kan være forskelligt bare fra underviser til underviser hvad de forventer..

Anmeld

13. juni 2011

Mauser.

Hejsa .. Jeg har lige været til eksamen i 1 års prøve, og jeg fik 10 .. Du skal lave en disposition (et udpluk fra din opgave) som du skal aflevere og op og forsvare.  

Anmeld

13. juni 2011

Frøken Sørensen

Eva. skriver:

Spørg din vejleder...det kan være forskelligt bare fra underviser til underviser hvad de forventer..

Ja men problemet er at vi får forskellige ting at vide! Vi har fået tre ting at vide nu, så vi er godt forvirret. Og de vil ikke give os mere vejledning nu hvor vi har afleveret opgaven!

Anmeld

13. juni 2011

Frøken Sørensen

Mulleunge skriver:

Hejsa .. Jeg har lige været til eksamen i 1 års prøve, og jeg fik 10 .. Du skal lave en disposition (et udpluk fra din opgave) som du skal aflevere og op og forsvare.  

Tillykke med den flotte karakter

Vi har ikke fået at vide vi skal aflevere noget? Vi skal kun op og forsvare den opgave vi har lavet!!

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

Gitte85 skriver:

Ja men problemet er at vi får forskellige ting at vide! Vi har fået tre ting at vide nu, så vi er godt forvirret. Og de vil ikke give os mere vejledning nu hvor vi har afleveret opgaven!

Du skal KUN lytte til din vejler...ikke de andres vejledere eller hvad dine studiekammerater har fået af vide...det er din vejledning du skal forsvare opgaven over for og hans ord er dermed den lov du skal arbejde ud fra...alt det andet du hører skal du bare lukke ude, jo før jo bedre, for det vil være sådan gennem hele udd.

Held og lykke..

Anmeld

13. juni 2011

wamse

Gitte85 skriver:

Jeg skal op til min 1.års prøve i morgen, og jeg har forberedt en 12 sider lang powerpoint bygget op på den opgave jeg har afleveret. 

Ud over det sidder jeg lige nu og laver ekstra stikord til de teoretikere jeg har valgt at bruge i min opgave.

Anmeld

13. juni 2011

Frøken Sørensen

AnneBJ skriver:

Jeg tør ikke svare dig på det, da jeg tog min 1. årsprøve i Jelling. Siden er jeg skiftet til Kolding og de har gjort det HELT anderledes, så vil nødig forvirre dig!

Men pøj pøj!

Ja de ændre jo desværre hele tiden tingene! Min skole er to skoler der er blevet slået sammen. Og problemet er at lærerne køre efter de regler de nu havde på den skole de arbejdede på før de blev slået sammen. Så der er stor uenighed om hvordan tingene skal være! Det er bare ikke særlig fedt når man får flere ting at vide!

Anmeld

13. juni 2011

Frøken Sørensen

Eva. skriver:

Du skal KUN lytte til din vejler...ikke de andres vejledere eller hvad dine studiekammerater har fået af vide...det er din vejledning du skal forsvare opgaven over for og hans ord er dermed den lov du skal arbejde ud fra...alt det andet du hører skal du bare lukke ude, jo før jo bedre, for det vil være sådan gennem hele udd.

Held og lykke..

Vi skal ikke forsvare opgaven overfor vores vejleder. Men skal forsvare den overfor en anden vejleder end den vi har haft under opgaveskrivning! Problemet er at min skole er to skoler der er slået sammen og der er stor uenighed om hvad man helt præcist skal kunne når man går op til 1 års eksamen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.