Pædagog: 1.års eksamen! Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

AndreasMor84

Gitte85 skriver:

Har kigget på den, men der er to vidt forskellige da skolen er slået sammen for nylig. Og skolen giver ikke noget ordentlig svar når vi spørger ind til det.

Men det du skriver omkring uddybe osv er også det jeg har tænkt mig at gøre  Så krydser jeg fingre for at det er det rigtige

Hvis I er lagt sammen, skal du stadig kun kigge på den fra din egen skole.

Vi fik ny studieordning under min uddannelse, men vi skulle stadig bruge den fra da vi startede, selvom der var ændringer i den nye.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

wamse

Gitte85 skriver:

Hvilken skole går du på? Vi er blevet frarådet at lave powerpoint o.l pga af den korte tid vi har! Men det er sku så forskelligt fra skole til skole hvad de forventer.

Jeg går i Esbjerg, men jeg har en rigtig pædagogunderviser for han siger at vi skal fremlægge, som de personer vi er. Der er ingen rammer for vores fremlæggelse, vi skal bare gøre det som vi har det bedst med

Anmeld

13. juni 2011

Mauser.

Gitte85 skriver:

Tillykke med den flotte karakter

Vi har ikke fået at vide vi skal aflevere noget? Vi skal kun op og forsvare den opgave vi har lavet!!

Det kan være at det bliver gjort forskelligt fra sted til sted ?? (; ve skulle aflevere en laaang opgave som vi havde lavet gruppevis, derefter skulle vi fremlægge og individuelt lave en disposition som vi skulle forsvare til vores individuelle eksamen nogle dage efter 

Anmeld

13. juni 2011

Frøken Sørensen

Mulleunge skriver:

Det kan være at det bliver gjort forskelligt fra sted til sted ?? (; ve skulle aflevere en laaang opgave som vi havde lavet gruppevis, derefter skulle vi fremlægge og individuelt lave en disposition som vi skulle forsvare til vores individuelle eksamen nogle dage efter 

Ja det er jo forskelligt fra sted til sted... Havde også håbet på der lige sad en herinde som måske havde gået på skolen eller gik der nu og kunne hjælpe lidt

Anmeld

13. juni 2011

Frøken Sørensen

wamse skriver:

Jeg går i Esbjerg, men jeg har en rigtig pædagogunderviser for han siger at vi skal fremlægge, som de personer vi er. Der er ingen rammer for vores fremlæggelse, vi skal bare gøre det som vi har det bedst med

Ej hvor fedt

Anmeld

13. juni 2011

Violamusensmor

Eva. skriver:

I har også et ansvar...det er et studie ikke en skole...derfor kan og skal I altid henholde jer til cirkulæret og studieplanen omkring det at skrive netop denne opgave.

Du kan ikke sammenligne med andre skoler, grupper eller andet..og så længe I lever op til formalia og kan forsvare jeres opgave, valg af teori og empiri, så består I...

"så længe I lever op til formalia og kan forsvare jeres opgave, valg af teori og empiri, så består I"

OG husk også vise, at du kan få de teoretiske tanker ned i den pædagogiske praksis!

En disposition er ALTID en god ide at have med. Uanset hvilken skole du går på. Dette har jeg altid fået ros for og det udviser et selvstændigt overblik.

KÆMPE pøj pøj 

Knus fra mig der sidder og forbereder BA-eksamen og er færdig om en uge

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

Violamusensmor skriver:

"så længe I lever op til formalia og kan forsvare jeres opgave, valg af teori og empiri, så består I"

OG husk også vise, at du kan få de teoretiske tanker ned i den pædagogiske praksis!

En disposition er ALTID en god ide at have med. Uanset hvilken skole du går på. Dette har jeg altid fået ros for og det udviser et selvstændigt overblik.

KÆMPE pøj pøj 

Nemlig....hvad skriver du om? og hvor går du henne?

Anmeld

13. juni 2011

Frøken Sørensen

Violamusensmor skriver:

KÆMPE pøj pøj 

Tusind tak for rådene

Du får også et kæmpe pøj pøj fra mig...  Må være skønt at være færdig lige straks

Anmeld

13. juni 2011

Violamusensmor

Jeg går på Københavns. Den ligger på strandvejen. Hvad med dig?

Hmmm for at gøre det HELT kort, skriver jeg om mangel på udviklingsfremmende dialoger mellem pæd og barn. Og hvordan det kan være at pædagoger, ikke altid handler udfra deres faglige intentioner i praksis og hvordan man i en personalegruppe skaber en kultur, hvor det er legalt at italesætte egne og hinandens svagheder og mangler og hvor man bliver bedre til selvrefleksion. Puha jeg kunne alligevel ikke gøre det helt kort

Hvor langt er du?

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

Tusind tak for rådene

Du får også et kæmpe pøj pøj fra mig...  Må være skønt at være færdig lige straks

Unskyld jeg liige kommenterer her..Nyd dit studie...tiden går for stærkt...jeg glæder mig bestemt ikke til jeg er færdig og uddannet til arbejdsløshed... så nyyyyyyyd det alt du kan, sug det hele til dig-...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.