Hjælp kvalme konstant

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

-Sigrid-

Malene76 skriver:

Ja det lyder som em din svigermor klarede det meget nemt... en smule misundelig kan man jo godt være..

MVH Malene

Ja, kender følelsen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Malene76

BigBabyWish skriver:

Ja, kan kun give dig ret ... Sådan en kvalme er virkelig hård når man døjer med den så længe!

uha, jeg lå indlagt af flere omgange hvor jeg fik akupunktur, væske ind via drop og tilsidst kvalmestillende.

Min kvalme forsvandt først da jeg var i uge 20.

Det er først nu her jeg rigtig kan nyde at være gravid og kunne spise bare nogenlunde normalt igen!

Puh en omgang... Det håber jeg dæleme ikke jeg skal ud i.... men lidt bekymret er jeg da... Det er ikke meget lykkelig begivenhed i det, når man har det sådan der...

MVH Malene

Anmeld

14. juni 2011

Filippa & Liva

Malene76 skriver:

Puh en omgang... Det håber jeg dæleme ikke jeg skal ud i.... men lidt bekymret er jeg da... Det er ikke meget lykkelig begivenhed i det, når man har det sådan der...

MVH Malene

Nej for søren da, håber for dig at din kvalme forsvinder meget snart!

Anmeld

14. juni 2011

Malene76

BigBabyWish skriver:

Nej for søren da, håber for dig at din kvalme forsvinder meget snart!

TAk.  Håber virkelig også snart det er slut..

KH Malene

Anmeld

14. juni 2011

inpe

Malene76 skriver:

Hej I gravide derude..

Nogle af jer der lider af konstant kvalme og madlede? Jeg har det så dårligt og kan faktisk ikke spise ret meget og må tvinge hver bid ned, så jeg er også sulten konstant fordi der simpelthen ikke ernærring nok i det jeg kan spise. Jeg skal til lægen igen i morgen og have akupunktur, hvilket hjælper fantastisk den dag jeg får det! Dagen efter er det lige så slemt igen... Jeg har haft det sådan her i 17!! dage og kan ikke tage det mere.

Mit spørgsmål er... Er der nogen af jer der har fået piller for at tage kvalmen? og vigtitst af alt virkede de?

MVH Malene

Hej

jeg fik piller mod kvalmen, da jeg havde det lige som dig. Det eneste jeg kunne få ned, var mælk og hvidt brød, og i små mængder.

men hold gjesten oppe, det aftager snart.

inpe

Anmeld

14. juni 2011

Carl-Emil's mor

Malene76 skriver:

Du har helt ret... men har så meget madlede at hver mundfuld er en kamp...

Men tak for rådet.

MVH Malene

Jeg havde det lige sådan.. tanken om mad kunne gøre mig helt svimmel.. men jeg valgt at sige jeg SKAL gøre det.. og jeg gjorde det.. jeg har nærmest LEVET af jordbær, cheese burgere, pasta med ketchup, fed ost og cola zero og jeg har TABT mig ... 2 kg i den sidste uge  fordi jeg spiser hele tiden 

Anmeld

14. juni 2011

Malene76

inpe skriver:

Hej

jeg fik piller mod kvalmen, da jeg havde det lige som dig. Det eneste jeg kunne få ned, var mælk og hvidt brød, og i små mængder.

men hold gjesten oppe, det aftager snart.

inpe

Det er cirka også det jeg kan indtage... det bliver dog lidt trivielt med tiden.. Jeg håber virkelig også snart jeg er over det... Jeg er 9 + 3 i morgen, så jeg håber ikke jeg skal helt hen i uge 12 inden det aftager..

MVH Malene

Anmeld

14. juni 2011

FogL

-Sigrid- skriver:

Omeprazol Mylan 

Tak, er lidt bange for jeg går graviditeten ud og kaster op

Held og lykke 

Omeprazol er mod mavesyre - hvorfor skulle det virke? :s

Anmeld

14. juni 2011

Malene76

MorTilJanuar skriver:

Jeg havde det lige sådan.. tanken om mad kunne gøre mig helt svimmel.. men jeg valgt at sige jeg SKAL gøre det.. og jeg gjorde det.. jeg har nærmest LEVET af jordbær, cheese burgere, pasta med ketchup, fed ost og cola zero og jeg har TABT mig ... 2 kg i den sidste uge  fordi jeg spiser hele tiden 

Kan se vi er lige langt fremme... Ja jeg lever også af det værste skodmad... Her er det knækbrød, toastbrød, hvide rundstykker, æbler og bananer der indtages.. Nøj jeg glæder mig ubeskriveligt til jeg er ovre det..

Anmeld

14. juni 2011

Carl-Emil's mor

Malene76 skriver:

Kan se vi er lige langt fremme... Ja jeg lever også af det værste skodmad... Her er det knækbrød, toastbrød, hvide rundstykker, æbler og bananer der indtages.. Nøj jeg glæder mig ubeskriveligt til jeg er ovre det..

hver 2-3 time .. det tog mig små 2 døgn også forsvandt det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.