Hvad savner du??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

Mira0911

CamillaSoefelt skriver:

Dem fik jeg også meget som barn, min far havde dem tit med hjem til os når han kom fra arb.. Ja blå ugler, der var en som fandt ud af man stadig ku få dem.. Bla i Metro i kæmpe køb af 2kg..

Sådan, skal vidst en tur i Metro når den tid er der til det... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

CamillaSoefelt

Mira0911 skriver:

Sådan, skal vidst en tur i Metro når den tid er der til det... 

Ja, afsted med dig

Anmeld

12. juni 2011

Mira0911

CamillaSoefelt skriver:

Ja, afsted med dig

Jeps... Årh er der ikke noget med at man kan blande Blå ugler med vodka?? 

Anmeld

12. juni 2011

CamillaSoefelt

Majeha skriver:

Dino is. Den der smagte af vaskepulver, med tyggegummi i midten

Og så savner jeg priserne Billede fra 1975, så godt nok før min tid, men alligevel...)

Ej den der is de kalder mælkedreng på billedet ik? Den ku man få da jeg var lille, og den smagte bare så dejligt ægte af vanilieis, muuummmsss.. Husker I det?

Anmeld

12. juni 2011

CamillaSoefelt

Mira0911 skriver:

Jeps

Anmeld

12. juni 2011

CamillaSoefelt

Mira0911 skriver:

Nu er jeg dog selv lidt vodka forskrækket, haha.. Eller ret og sagt, drikker faktisk slet ikke mere. Der var engang for 9år siden, jeg fik ALT for meget en aften.. Og har ikke rørt noget siden da...

Anmeld

12. juni 2011

muzen

ej det va bare en god årgang den med micky mouse isene, blyanten og for slet ikke at glemme flaget

Anmeld

12. juni 2011

Mira0911

CamillaSoefelt skriver:

Nu er jeg dog selv lidt vodka forskrækket, haha.. Eller ret og sagt, drikker faktisk slet ikke mere. Der var engang for 9år siden, jeg fik ALT for meget en aften.. Og har ikke rørt noget siden da...

Og det var blå ugle blandingen du fik for meget af? 

Anmeld

12. juni 2011

Majeha

Mira0911 skriver:

Ja jeg troede at Mini Muh chokoladerne var udgået... Næh nej, vi har dem på en tank ikke langt fra os... Fik dem meget som barn... Mmm.... 

Elsker Blå ugler, men de kan vel stadig fåes et eller andet sted? 

Det smager bare ikke som i gamle dage  Mini Muh var en fast del af torsdag aften, når jeg havde været til svømning. Så kørte vi på tanken bagefter, hvor min far købte mig en Mini Muh  Det er 20 år siden nu, og  smagen er klart  blevet ringere

Anmeld

12. juni 2011

Mira0911

Majeha skriver:

Det smager bare ikke som i gamle dage  Mini Muh var en fast del af torsdag aften, når jeg havde været til svømning. Så kørte vi på tanken bagefter, hvor min far købte mig en Mini Muh  Det er 20 år siden nu, og  smagen er klart  blevet ringere

Jeg synes ikke smagen er blevet ringere... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.