Saram skriver:
Det havde jeg også selv tænkt mig og snakkede med min sp om det og hun sagde at det ville ikke være iorden da hun kun er 14 dage på torsdag til begravelsen og når hun ikke er ældre skal jeg være sammen med hende hele tiden.. Og ved heller ikke lige hvem jeg kunne bede om ikke at gå med ind i kirken.. 
Helt 100 den SP vil mene det er i orden at Filucas far går en tur på en time eller to med hende i barnevognen. Du sidder jo ikke med hende klisteret til dig når hun sover 

Babyer høre ikk til inde ved selve cermonien. Det er det sidste gribene farvel og en baby KAN være forstyrrene,-når cermonien er slut så kan man få babyen hen til sig til gravøl,kaffe ect,men til selve cermonien burde babyer forbydes.
Filuca skal sgu nok overleve de par timer du tager til begravelse 
Men vælger du at ha hende med så hav en stofble ble med som du kan dække dig til med. Sørg for at have en kjole der giver let adgang til amning. Ginatricot har nogle flotte kjoler til 129 kr hvor de vil være perfekte til hvis der skal ammes!. På den måde gør du det så diskret som muligt hvis du absolut skal ha hende med 
Anmeld