Give baby mad i kirke?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

Saram

kiwifrugten skriver:

Hvis du har mælkeerrstatnigspulveret med i en lille bøtte kan du bare hælde det over i vandet der inde. Det har ikke godt af at blive blandet op lang tid inden de skal ha det

Havde egentlig tænkt mig at malke ud da hun ikke får erstatning.. Men begynder godt at kunne se at det måske er eneste mulighed hvis jeg ikke vil amme i kirken.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

svanen73

Saram skriver:

Ja self.. Min datter er kun 14 dage gammel på torsdag hvor begravelsen finder sted, så vil da ikke være uden hende.

1 enkelt times pasning tager hun ik skade af...jeg ville malke ud og få en til at passe hende mens du er med til den kirkelige handling. Så kan du jo droppe gravøllet.

Jeg syns heller ik en nyfødt skal med til en begravelse. Du kan jo være nødt til at gå ud alligevel, hvis hun skriger.

Jeg fik mine tvillinger passet et døgns tid, da de var 14 dage gamle. Gik fint...

Anmeld

12. juni 2011

An&Jo

Saram skriver:

Det havde jeg også selv tænkt mig og snakkede med min sp om det og hun sagde at det ville ikke være  iorden da hun kun er 14 dage på torsdag til begravelsen og når hun ikke er ældre skal jeg være sammen med hende hele tiden.. Og ved heller ikke lige hvem jeg kunne bede om ikke at gå med ind i kirken..

hvad er da det for en snæversynet sundhedsplejerske..

Selvfølgelig kan du få en til at gå rundt med hende den halve time en begravelse tager, hun sover højst sandsynligt alligevel hvis hun bliver kørt rundt, så det synes jeg helt sikekrt godt du kan få en til..

Anmeld

12. juni 2011

Rosa

Saram skriver:

Det havde jeg også selv tænkt mig og snakkede med min sp om det og hun sagde at det ville ikke være  iorden da hun kun er 14 dage på torsdag til begravelsen og når hun ikke er ældre skal jeg være sammen med hende hele tiden.. Og ved heller ikke lige hvem jeg kunne bede om ikke at gå med ind i kirken..

OK, ja den ceremoni jeg var med til var kun ca. 30 minutter lang og han sov hele tiden - men det er jo ingen garanti. Men altså - det lyder også lidt forkert i mine ører at du ikke kan være væk fra den lille så kort en tid - hvad så når baby er hos far og du sover, f.eks.? Men jeg håber du finder en løsning du har det godt med! Knus herfra!

Anmeld

12. juni 2011

Minmio

Jeg var til begravelse med min ældste da hun var 3 uger gammel, jeg malkede ud hjemmefra og stilte mælken i køleskabet så den var kold, derefter tog vi en flaske med som varmer mælken selv til 37 grader, hældte den kolde mælk i flaske nr 2 og gav hende flasken.

Anmeld

12. juni 2011

Käte

Jeg ville give bryst til min pige, hvilket jeg har gjort i samme situation, bare taget et lille tæppe med til at dække lidt med. Synes det er en naturlig ting og behov også i en kirke og det giver ro og fred.

Anmeld

12. juni 2011

muzen

jeg ville gør det her. amme hende i bilen lige enden jeg gik ind i kirken også selvom det ikke er tid for hendes mad. hvis hun så bliv sulten derinde ville jeg have en flaske med, med kamille te med lidt sukker (eller uden du bestemmer selv) til at holde hende kørende end til kirken var færdig. det har virket herhjemme hvis jeg lige skulle ud at handle og var væk lidt for lang tid så han nåde at bliver sulten, skal lige siges at han spiste hver 2 time så jeg havde ikke meget tid til at handle ;-)

Anmeld

12. juni 2011

1000Ben

Altså det er jo en naturlig ting og jeg kan ikke se at der skulle være noget som helst galt i at amme i kirken (til de religiøse: Det er jo Guds vilje at kvinden ammer) he he..... Man kan jo godt amme lidt diskret, med en klud over skulderen tænker jeg...... Hvis hun er sulten skal hun jo selvfølgelig have mælk....

Anmeld

12. juni 2011

svanen73

Käte skriver:

Jeg ville give bryst til min pige, hvilket jeg har gjort i samme situation, bare taget et lille tæppe med til at dække lidt med. Synes det er en naturlig ting og behov også i en kirke og det giver ro og fred.

Ja for dig er det en naturlig ting men ik for alle...jeg syns slet ik det hører sig hjemme til en begravelse.

Til en dåb, okay...det er børnerelateret.

Jeg syns nogen får den tanke at man bare skal flashe boobs alle vegne...fordi det er naturligt nu der er mælk i dem. Man gør det jo ik ellers...

Jeg skal selv være Mor lige om lidt og kan jeg amme, har jeg den pli at det ik er et syn for alle.

Anmeld

12. juni 2011

miinimeal

kan du ikke amme inden begravelsen, cermonien tager ikke lang tid, 30-45 min, kan jo være den bette vil sove imens(:

bare et råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.