Give baby mad i kirke?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

Saram

tatii72 skriver:

Jeg var til begravelse med min ældste da hun var 3 uger gammel, jeg malkede ud hjemmefra og stilte mælken i køleskabet så den var kold, derefter tog vi en flaske med som varmer mælken selv til 37 grader, hældte den kolde mælk i flaske nr 2 og gav hende flasken.

Okay, den flaske må jeg altså høre mere om!
Hvor har du købt den osv? Den lyder jo helt fantastisk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Minmio

Saram skriver:

Okay, den flaske må jeg altså høre mere om!
Hvor har du købt den osv? Den lyder jo helt fantastisk.

ja den er god at have Vi er vildt glade for den, den koster godt nok 250 kr men jeg synes at den er det værd, så kan man varme mælk lige meget hvor man er.

jeg har købt den i matas.

Det er den her. (link) Man kan  få den i mange farver.

http://www.babytorvet.dk/shop/iiamo-go-sutteflaske-701p.html

Anmeld

12. juni 2011

LC

Hvis jeg var dig ville jeg nok ikke lige eksperimentere med ny sutteflaske i kirken, da det kan five problemer de første par gang. Nogle ammebørn vil bare gerne være ved et bryst og ikke have en sutteflaske.

Så hvis du vælger en sutteflaske så brug den et par gange hjemme først.

Alternativt vil jeg anbefale et ammecover, så du kan dække dig til. Sådan et her: http://morogbaby.com/ammetilbehoer-43/ammecover-46/

Jeg er rigtig glad for mit ammecover fra ByJezz, men hvis man er i træning kan man bruge en stofblee eller babydyne istedet til at dække sig til med.

Synes det er fint at amme i kirken hvis det bliver nødvendigt, var selv til begravelse med vores 8dage gamle datter. Der var vores famillie overrasket over at jeg ikke gjorde det. Men det var fordi hun skreg når hun var sulten, så det forstyrrede. Men hvis jeg vidste jeg kunne gøre det uden at forstyre så ville jeg have gjort det. Sad i stedet i et rum uden for kirken, hvilket var lidt ærgeligt.

Anmeld

12. juni 2011

Mira0911

Nu er det ikke fordi jeg lige har prøvet at have min datter med til begravelse.. Men til hendes barnedåb, sad jeg inde i kirken og gav hende flaske, uden problemer... 

At amme, så ville jeg nok gå ud i rummet som der er i faktisk stort alle kirker... 

Anmeld

12. juni 2011

Isabella_mor

ellers sæt dig bagest i kirken og så kan du amme dit barn under et klæde hvis du ikke vil have folk skal stire.. ellers ammer du af inden og så sover din baby under begravelsen. når hun er så lille så sover de for det meste...

Anmeld

13. juni 2011

2babygirls

Saram skriver:

Hej piger.

Skal til min onkels begravelse på torsdag og der skal Filuca jo selvfølgelig med. Men tænker lidt, hvad skal jeg gøre hvis hun bliver sulten inde i kirken?

Føler jo ikke rigtig at det er et sted jeg kan sidde og amme hende,  så overvejer at malke ud og så have det med på flaske.. Men kan jo ikke rigtig få det varmet derinde i kirken og hvor længe kan det holdde sig i stue temperatur?

Håber virkelig i har nogle gode råd !

// Sara Alrø, som er stolt af at være mor til lille Filuca Nora.

Hejsa..
Jeg var til min mands farfars begravelse i februar, og der sov Madeleine til middag ude foran kirke, og så sad jeg bagerst i kirken med baby alarmen. Så kunne jeg liste ud hvis det var...

Anmeld

13. juni 2011

Nynne88

Jeg synes ikke du behøver at få nogle til at passe hende. Lige meget hvad sundhedsplejersken eller folk siger herinde , så er det dine og dit barn følelser og behov. Jeg synes at du skal vurdere om dine nærmeste og dem som kommer til begravelsen vil have noget imod om du har hende med og om du evt. kommer til at amme hende. Du kan evt. spørge dem/den som var din onkels allernærmeste (kone,børn,forældre) hvad de synes.

Hvis det var nogen i min nærmeste familie ville de da ingenting sige , men hvis det var længere ude ville det måske være noget andet. Prøv at spørg dem .

Anmeld

13. juni 2011

Ranarupta

Saram skriver:

Hej piger.

Skal til min onkels begravelse på torsdag og der skal Filuca jo selvfølgelig med. Men tænker lidt, hvad skal jeg gøre hvis hun bliver sulten inde i kirken?

Føler jo ikke rigtig at det er et sted jeg kan sidde og amme hende,  så overvejer at malke ud og så have det med på flaske.. Men kan jo ikke rigtig få det varmet derinde i kirken og hvor længe kan det holdde sig i stue temperatur?

Håber virkelig i har nogle gode råd !

// Sara Alrø, som er stolt af at være mor til lille Filuca Nora.

Jeg var til begravelse i december, hvor Albert var med.
Både præsten og kordegnen ville ikke høre tale om, at jeg gik ud i våbenhuset for at amme. (Kunne ikke give MME, da han er allergiker)

De sagde, at hvis det blev aktuelt, så kunne jeg bare sætte mig længere ned i kirken. De syntes, at det var synd for Albert og mig, hvis vi skulle være i det kolde våbenhus - og så mente de, at kirken var for alle. Også sultne børn. Og hvis nogle ville blive sure, så måtte de komme til præsten

Ret sej holdning, synes jeg. Men det er sikkert ikke alle præster, der har det sådan...

Anmeld

13. juni 2011

Billemyre

Ranarupta skriver:

Jeg var til begravelse i december, hvor Albert var med.
Både præsten og kordegnen ville ikke høre tale om, at jeg gik ud i våbenhuset for at amme. (Kunne ikke give MME, da han er allergiker)

De sagde, at hvis det blev aktuelt, så kunne jeg bare sætte mig længere ned i kirken. De syntes, at det var synd for Albert og mig, hvis vi skulle være i det kolde våbenhus - og så mente de, at kirken var for alle. Også sultne børn. Og hvis nogle ville blive sure, så måtte de komme til præsten

Ret sej holdning, synes jeg. Men det er sikkert ikke alle præster, der har det sådan...

Anmeld

13. juni 2011

Talbutikken

Jeg tror ikke det ville give dig de store problemer at du ammer i kirken, men hvis jeg var dig ville jeg som andre siger amme hende lige inde og så lade en anden se efter hende, mens cermonien står på. Da et græden spædbarn ikke høre sig til under en bisættelse/begravelse. Her kan jeg tage udgangs punkt i min egen erfaring. Ved min datters bisættelse var der et spædbarn med hun begyndet at blive urolig og moren valgte at forlade kirken med hende, hvilket jeg sætter stor pris på! Efterfølgene har jeg snakket med flere som følte barnets uro var utroligt forstyrrende og da de ønskede ro til at sørge. Samt det sidste ugenkaldlige farvel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.