Give baby mad i kirke?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.980 visninger
39 svar
0 synes godt om
12. juni 2011

Saram

Hej piger.

Skal til min onkels begravelse på torsdag og der skal Filuca jo selvfølgelig med. Men tænker lidt, hvad skal jeg gøre hvis hun bliver sulten inde i kirken?

Føler jo ikke rigtig at det er et sted jeg kan sidde og amme hende,  så overvejer at malke ud og så have det med på flaske.. Men kan jo ikke rigtig få det varmet derinde i kirken og hvor længe kan det holdde sig i stue temperatur?

Håber virkelig i har nogle gode råd !

// Sara Alrø, som er stolt af at være mor til lille Filuca Nora.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Kofoed.

Vores kirke har et lille rum ude i våbenhuset, hvor man kan side og amme i fred og ro. Ved om det er noget alle kirker har. Rummet er nok 3 kvm, men mere plads behøver man jo ikke, så længe døren kan lukkes

Anmeld

12. juni 2011

Saram

Kofoed33 skriver:

Vores kirke har et lille rum ude i våbenhuset, hvor man kan side og amme i fred og ro. Ved om det er noget alle kirker har. Rummet er nok 3 kvm, men mere plads behøver man jo ikke, så længe døren kan lukkes

Okay, tak for svaret.
Det er jo ihvertfald noget som kan undersøges, men var mere for at slippe for at skulle gå ud af kirken..

Anmeld

12. juni 2011

Kofoed.

Saram skriver:

Okay, tak for svaret.
Det er jo ihvertfald noget som kan undersøges, men var mere for at slippe for at skulle gå ud af kirken..

Kan jeg nu godt forstå, men kender ikke så meget til alt det med mordermælk endnu, hehe. Håber en anden kan hjælpe dig med det.
Kan du ikke ringe til din SP og snakke med hende om det, hvis der ikke er nogen herinde der kan svare?

Anmeld

12. juni 2011

svanen73

Skal hun med?

Anmeld

12. juni 2011

Rosa

Jeg var til begravelse da Jonathan var et par uger gammel, men jeg bad min mor sidde udenfor i bilen med den lille under ceremonien, da jeg ikke følte at det var passende hvis den lille begynder at græde. Jeg ville selv føle at det var forstyrrende midt i folks sorg, nemlig. 

Jeg ved godt det ikke var det du spurgte om, men synes alligevel jeg ville foreslå at du gjorde noget tilsvarende, fik en veninde til at trille en tur rundt på kirkegården imens? 

Og kondolerer med din onkel 

Mvh

Rosa

Anmeld

12. juni 2011

Saram

svanen73 skriver:

Skal hun med?

Ja self.. Min datter er kun 14 dage gammel på torsdag hvor begravelsen finder sted, så vil da ikke være uden hende.

Anmeld

12. juni 2011

kiwifrugten

Hvis du har mælkeerrstatnigspulveret med i en lille bøtte kan du bare hælde det over i vandet der inde. Det har ikke godt af at blive blandet op lang tid inden de skal ha det

Anmeld

12. juni 2011

Saram

Rosa skriver:

Jeg var til begravelse da Jonathan var et par uger gammel, men jeg bad min mor sidde udenfor i bilen med den lille under ceremonien, da jeg ikke følte at det var passende hvis den lille begynder at græde. Jeg ville selv føle at det var forstyrrende midt i folks sorg, nemlig. 

Jeg ved godt det ikke var det du spurgte om, men synes alligevel jeg ville foreslå at du gjorde noget tilsvarende, fik en veninde til at trille en tur rundt på kirkegården imens? 

Og kondolerer med din onkel 

Mvh

Rosa

Det havde jeg også selv tænkt mig og snakkede med min sp om det og hun sagde at det ville ikke være  iorden da hun kun er 14 dage på torsdag til begravelsen og når hun ikke er ældre skal jeg være sammen med hende hele tiden.. Og ved heller ikke lige hvem jeg kunne bede om ikke at gå med ind i kirken..

Anmeld

12. juni 2011

Saram

Kofoed33 skriver:

Kan jeg nu godt forstå, men kender ikke så meget til alt det med mordermælk endnu, hehe. Håber en anden kan hjælpe dig med det.
Kan du ikke ringe til din SP og snakke med hende om det, hvis der ikke er nogen herinde der kan svare?

Hende har jeg snakket med og hun sagde at når min datter er så ung som hun er så skal jeg have hende med mig.. Så det er bare frem med pattøjet mener hun..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.