Drikker du imens du er gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

Minmio

Aldrig! Men jeg drikker heller aldrig normalt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Fenja09

Niksen og kunne heller ikke drømme om det - men det er nu heller ikke så svært for mig, da jeg i forvejen aldrig rigtig drikker

Anmeld

12. juni 2011

NinaNymannMadsen

et enkel glas vin en gang i mellem. da jeg ventede min datter tror jeg at jeg drak 2 glas vin eller sådan noget på de 9 mdr. og den her gang har jeg indtil videre kun fået 1 glas vin og er 23+0 uger henne idag. regner dog ikk med at skulle ha mere. men det kommer meget an på lejligheden vil jeg også sige. vi var til konfirmation da jeg fik det første glas i den her graviditet.

Anmeld

12. juni 2011

twiggi

nej slet ikke, jeg drak ikke en eneste dråbe mens jeg var gravid, og heller ikke mens vi prøvede at lave hende. dvs. har ikke drukket i over et år nu. og gør det heller ikke mens jeg ammer.

fik tilbudt mange gange et glas vin osv, mens jeg var gravid feks juleaften osv, men nej tak fra min side

og vil heller aldrig gøre det fremover.

Anmeld

12. juni 2011

SSL

Anonym skriver:

Inspireret af debatten om rygning, vil jeg høre om I indtager alkohol imens I er gravide?

Jeg drikker ikke mens jeg er gravid.. Jeg kan dog ikke hidse mig op over at folk drikker et glas vin en sjælden gang, dog synes jeg at et dagligt glas er enorm i overkanten!!! Men et par glad vin gennem en hel graviditet synes jeg ikke er noget farligt..

Anmeld

12. juni 2011

chael

Anonym skriver:

Inspireret af debatten om rygning, vil jeg høre om I indtager alkohol imens I er gravide?

Nej, er utrolig hellig

Lidt ironi, men nej, jeg drikker overhovedet ikke når jeg er gravid!

*Camilla 24+4

Anmeld

12. juni 2011

twinny

Det er meget sjældent. Men har fået et par øl...

Anmeld

12. juni 2011

Madam Blå

Jeg har smagt på hvidvin til en grill-aften, men kunne slet ikke drikke det. Det smagte helt forfærdeligt! Men jeg drak et lille glas Asti på 5.5 % i går til en stor fødselsdag. Og jeg skal ikke sige mig fri for at jeg tager et lille glas vin igen, næste gang jeg skal til stor rund fødselsdag. Men jeg holder det dog også ved max et glas. Mere har jeg hverken lyst til, eller kan få mig selv til..

Anmeld

12. juni 2011

Kløver

Anonym skriver:

nej det gjorde jeg ikke, men nu drikker jeg heller ikke ellers, er yderst sjældent det sker

Anmeld

12. juni 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

ABSOLUT IKKE!!! Har to veninder der har drukket vin i ny og næ under deres graviditet men nej tak det har jeg aldrig tænkt mig at gøre.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.