Drikker du imens du er gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Indtager du alkohol når du er gravid?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.798 visninger
43 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. juni 2011

Anonym trådstarter

Inspireret af debatten om rygning, vil jeg høre om I indtager alkohol imens I er gravide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Wimmie

Ikke så meget som en dråbe alkohol

Anmeld

12. juni 2011

Isabeau

Anonym skriver:

Inspireret af debatten om rygning, vil jeg høre om I indtager alkohol imens I er gravide?

Er næsten 4 mdr. gravid, og har da drukket et par glas hvidvin, men drikker mig selvfølgelig ikke pattestiv

Anmeld

12. juni 2011

mor til 2 skønne piger .

da jeg ventede min datter fik jeg højst 3 glas rødvin på de 9 måneder ..
så nej drak ikke i en forstand a det var meget og vær dag .

Anmeld

12. juni 2011

lukasmor

Jeg har stemt nej da jeg ikke synes ændre passede men jeg drak et glas vin da vandet gik, det bad min jm mig om.

Det sætter altså ikke mit pis i kog at folk tager du glas vin ind imellem til aftensmaden når de er gravide. Herre gud altså

Anmeld

12. juni 2011

Millesmammi

jeg fik en øl, da jeg ventede mille - men ellers nej :-)

Anmeld

12. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Nej det gør jeg ikke, og kunne ikke finde på det. Men nu er jeg heller ikke så vildt med alkohol at jeg ikke kan undvære det i de måneder. 

Jeg ved at man sydpå er mere åbne over for at drikke lidt under graviditeten, og jeg tror egentlig ikke de får flere børn med skader?

Ved ikke om et enkelt glas ind imellem skader, det tror jeg egentlig ikke, men jeg vil ikke tage chancen og ikke have det på samvittigheden hvis noget skulle gå galt.Uanset om det var pga. alkohol eller ej. Det er jo også sjældent man kan sige hvad det præcis skyldes. 

Anmeld

12. juni 2011

baby012

Ikke en dråbe skal ikke resikere noget, men kunne da måske godt finde på at smage på rødvinen nytårsaften, lige inden jeg skal føde, bare lige en lille tår fra en andes glas.. 

Anmeld

12. juni 2011

Levi&LilysMor

Aldrig i livet!!!

Gjorde det i starten men der vidste jeg ikke jeg var gravid fordi det ikke var planlagt og fik negative tests, så er det lidt svært  Men stoppede straks, og ryger heller ej mere og det går fantastisk nu

Anmeld

12. juni 2011

mor til 2 skønne piger .

rødvin er godt for røde blodlemer (staves)
self ikke vær dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.