Når I skal afreagere??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

mn

tager i træningscenter, går en tur, vasker op, gør rent, vasker tøj, ja bare laver et eller andet som jeg ved kæresten ikke blander sig i når jeg gør det :b

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

jydeinden

altså nu er det faktisk sjældent jeg går i seng og er sur endnu dagen efter, men skulle det ske, ja så ville jeg tage en snak med ham, og ellers hører musik

Anmeld

11. juni 2011

Majbriteriksen

Jeg går ud og maler, piller ukrudt op, fejer, lægger fliser, slå græs osv. Bliver i så godt humør når vi kommer videre med alle (alt for mange)projekter vi har gang i. Og jeg arbejder dobbelt så hurtigt når jeg er rasende.

Men kan slet ikke være sur lige nu.Min kæreste er taget på ferie hos en kammerat i Slovakiet,han har ringet hjem at det hele er bare så godt. Mig og ungerne har haft besøg af min rigtig skønne veninde + 2 børn hele dagen og ungerne legede bare så godt imens vi fik vendt verdenshistorien. Den store søn på 4 år er lige taget med mormor hjem for at grille og mig og mindste manden på 1½ hygger på sofaen. Han ser bamse og mig på baby.dk. Han har lige lagt sin lille hånd i min, bare for at hygge

Anmeld

11. juni 2011

Dinna88

Jeg tuder. Tuder snot for alle pengene. Er jeg stresset, presset eller andet, så kan jeg ikke lade vær.e

Anmeld

11. juni 2011

tazz

isabellamor skriver:

jeg brokker mig altid i trafikken over ALLE der er nogle idioter, på den måde får jeg afløb for mine frustrationer..  

Synes også ofte at jeg pudsigt nok, er den eneste på vejen der faktisk kan finde ud af, at køre bil!!!

Anmeld

11. juni 2011

Fenja09

Jeg plejer at sige til kæresten, at jeg har en dårlig dag og så kan jeg godt finde på at gå i soveværelset og lige tage 5-10 min for mig selv eller tage et langt, varmt bad - kan godt være at jeg ikke jubler rundt bagefter, men det hjælper at slappe af fysisk og psykisk, hvis man har haft en træls dag - i hvert fald på mig

Anmeld

11. juni 2011

Isabella_mor

tazz skriver:

Synes også ofte at jeg pudsigt nok, er den eneste på vejen der faktisk kan finde ud af, at køre bil!!!

jeg har ikke engang bil. men de mennesker der er i vejen når jeg kommer gående med min barnevogn hahaha de får sagu lige en sviner engang imellem  

Anmeld

11. juni 2011

Kloster

Hej.

Heldigvis er disse dage få ved mig, men når jeg har dem, dækker jeg familiens basale behov og helst så nemt og hurtigt, som det kan gøres også går jeg i seng. Det kan måske være kl 20, når den mindste på 7 år er lagt i seng.

ELLER også forklare jeg manden, at jeg simpelthen er NØDT til at løbe en tur. Enten før aftensmaden ell efter aftensmaden. Jeg ved, at humøret og energien er i top, når jeg kommer hjem, så jeg vil helst så hurtigt som muligt. Så må familien sgu få rugbrød ell pasta med ketchup, hvis det er helt galt.

Men i seng ell løbe, gør jeg, hvis jeg har en off-dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.