Når I skal afreagere??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

o1Mutte

MissChrista skriver:

haah. jamen så vhar vi det på samme måde
Victor er skide sur idag - og han gider ikke sove Min kæreste er i dårligt humør, og har været det siden han kom hjem. Derfor har der været lidt for mange småskænderier i løbet af aftenen, og jeg synes faktisk han er skide irriterende lige nu ;P Siger absolut ingenting når han er i samme rum som mig - fordi ellers ender det sgu i et skænderi ;P Jeg er selv VILDT dårlig til at skjule det (udover overfor Victor - heldigvis (; men han er nu ogs kun ½ år.. )

SÅ har sgu brug for nogle metoder til at afreagere på ;P

Vi har også hakket lidt på hinanden, men det er også fordi jeg IKKE er i humør til dumme kommentare sagt i sjov Og dem er der kommet en DEL af.. Tror kæresten nyder at irritere mig  
Sidder bare med den største surmule på lige nu Han er heldigvis lige kørt med mine forældre og ungerne er ude og lege så har da fået lidt fred

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Mor Christa

o1Mutte skriver:

Vi har også hakket lidt på hinanden, men det er også fordi jeg IKKE er i humør til dumme kommentare sagt i sjov Og dem er der kommet en DEL af.. Tror kæresten nyder at irritere mig  
Sidder bare med den største surmule på lige nu Han er heldigvis lige kørt med mine forældre og ungerne er ude og lege så har da fået lidt fred

Årh skønt at være ldit alene så!
haha vores mænd er ens på det punkt.. Det gør min kræeste også bare KONSTANt.. de der "sjove" kommentare............ ARGH

Anmeld

10. juni 2011

saxa

Gør rent Og surmuler en smule mens jeg gør det.. Hehe.. Støvsugning og vasken gulv er det bedste middel..

Anmeld

10. juni 2011

Mor Christa

saxi skriver:

Gør rent Og surmuler en smule mens jeg gør det.. Hehe.. Støvsugning og vasken gulv er det bedste middel..

Uhm... Huset kunne nu også godt trænge til en rengøring! Måske det var en god idé!

Anmeld

10. juni 2011

saxa

Uhm... Huset kunne nu også godt trænge til en rengøring! Måske det var en god idé!

Det hjælper ihvertfald her.. Og så lige musik i ipodden eller The Voice i tv'et.. Så kører den

Anmeld

10. juni 2011

o1Mutte

MissChrista skriver:

Årh skønt at være ldit alene så!
haha vores mænd er ens på det punkt.. Det gør min kræeste også bare KONSTANt.. de der "sjove" kommentare............ ARGH

Hehe nyder det også

Hehe og de kommentarer er bare slet ikke sjove når man er halv gnaven i forvejen

Anmeld

10. juni 2011

SussieThyssen

MissChrista skriver:

Ååh Sussie! Jeg ville ønske jeg selv var så optimistisk! Og kunne se det hele lidt mere positivt.. Er sgu bange for jeg er alt for "stolt" til at kravle op på bassefar... Hmm måske jeg skulle komme udover min surmulen og så tag at følge dit råd

Det skulle du prøve 

Der findes ikke noget værre end partnere der surmuler...dem har jeg haft nok af i mit liv, og de er alle røget ud før eller siden.

Man skal aldrig lade solen gå ned på sin vrede...og lille far kan slet ikke stå for en kone, der har brug for trøst, puttehygge og kærlighed

Anmeld

10. juni 2011

Mikkel's mor <3

Havde en sandsæk før vi flyttede, og skal have en igen, dejligt med noget at tæske løs på

Anmeld

10. juni 2011

Lou87

SussieThyssen skriver:

Det skulle du prøve 

Der findes ikke noget værre end partnere der surmuler...dem har jeg haft nok af i mit liv, og de er alle røget ud før eller siden.

Man skal aldrig lade solen gå ned på sin vrede...og lille far kan slet ikke stå for en kone, der har brug for trøst, puttehygge og kærlighed

Har lige læst dine indlæg i denne debat og er SÅ enig

Livet er for kort til at spilde på sådan noget pjat...
Men derfor vil jeg godt stadigvæk ha at min kæreste kan se/mærke når jeg er ked/sur...

Anmeld

10. juni 2011

Lou87

Jeg tror også jeg ligesom Sussie ville prøve og se lidt mere positivt på tingene Jeg HADER at være sur over små dumme ting...
Det er livet altså bare for kort til... Så herhjemme er vi heldigvis begge gode til og ligesom sige: Hey, jeg forstår godt hva du mener osv, sku vi ikk tage og hygge med en film eller lign i stedet for det her...

Og jeg ved godt det lyder totttaaaalllt kliche agtigt..
Men husk: du ved aldrig om du eller din mand er her i morgen

Hvis jeg sku ha en dårlig dag, eller være sur over en dum kunde eller noget andet der måske ku små irritere mig...
Så er mit bedste middel nok HØJ MUSIK I ØRENE !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.