Når I skal afreagere??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

AnnaB.

Løber en tur. Det virker 100%: enten bliver du i bedre humør af den friske luft, naturen og endorfinerne der frigives... eller også er du så flad bagefter, at du ikke orker at være i skidt humør længere 

God pinse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

SussieThyssen

Lou87 skriver:

Har lige læst dine indlæg i denne debat og er SÅ enig

Livet er for kort til at spilde på sådan noget pjat...
Men derfor vil jeg godt stadigvæk ha at min kæreste kan se/mærke når jeg er ked/sur...

Ja selvfølgelig skal han det..men så er det jo at man kan sætte sig ned og sige at man er ked af det fordi.....
og så få snakket om det mens man ligger i arm

Anmeld

10. juni 2011

Lou87

SussieThyssen skriver:

Ja selvfølgelig skal han det..men så er det jo at man kan sætte sig ned og sige at man er ked af det fordi.....
og så få snakket om det mens man ligger i arm

Jeps

Anmeld

10. juni 2011

Thalia

Jeg har en vild hindbær ude i min have som jeg kæmper med at grave op. På særligt dårlige dage plejer jeg godt at kunne få ram på en del af rødderne

Anmeld

10. juni 2011

Mor Christa

update update:

SÅ !!! Nu kørte jeg en tur i bilen ned på tanken.... Og kørte sjovt nok og skældte udf på andre biler haha ..

Jeg købte bagepulver! Nu har jeg lige smækket en dej sammen og det var BARE lækkert!!!! Så tog jeg mod sussies gode råd, tog mig sammen og sagde at jeg var ked a en dårlig dag!! Og nu kører det

Anmeld

10. juni 2011

miinimeal

jeg kaster med slik, eller små stykker papir hen på mit tv, det hjælper altid, især når der er fodbold

Anmeld

11. juni 2011

Maddox

Uhhh... her er det heldigvis lang tid siden jeg har været rigtig sur. Min kæreste og jeg har ikke engang haft bare et lille bitte skænderi, i de snart 7 måneder vi har kendt hinanden  Og det er SÅ dejligt.. jeg har været sur og skændtes nok i mit liv - orker det ikke mere!!!

Men at gøre rent eller gå/løbe en tur plejer at hjælpe, hvis man er i dårligt humør..  

Anmeld

11. juni 2011

B&J

Jeg begynder altid at vaske tøj støvsuger osv, og når jeg lige har raset ud så undskylder jeg over for min kæreste som får en kæmpe krammer og mysser

Anmeld

11. juni 2011

JonTri

Fortæller hvordan jeg har det... og så gør jeg hytten ren... og efter et kig rundt, så er jeg vist rigeligt glad i tiden

Anmeld

11. juni 2011

-Sigrid-

MissChrista skriver:

Hello Ladies.

Hvad gør I, hvis I har haft en rigtig dårlig dag? Med lidt for mange småskænderier? Det hele kører ikke lige som I ønsker det, og det er faktisk bare lidt irriterende det hele?
Dit humør er godt opbrugt, og du har ingen tålmodighed tilbage.. Du er faktiski skide dårligt humør!
Hvad gør I for at afreagere??

Det går som regel ud over min pude - som efterhånden er meget døv. Og min madress som burde havde blå mærker uger efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.