Når I skal afreagere??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.225 visninger
36 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

Mor Christa

Hello Ladies.

Hvad gør I, hvis I har haft en rigtig dårlig dag? Med lidt for mange småskænderier? Det hele kører ikke lige som I ønsker det, og det er faktisk bare lidt irriterende det hele?
Dit humør er godt opbrugt, og du har ingen tålmodighed tilbage.. Du er faktiski skide dårligt humør!
Hvad gør I for at afreagere??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

o1Mutte

MissChrista skriver:

Hello Ladies.

Hvad gør I, hvis I har haft en rigtig dårlig dag? Med lidt for mange småskænderier? Det hele kører ikke lige som I ønsker det, og det er faktisk bare lidt irriterende det hele?
Dit humør er godt opbrugt, og du har ingen tålmodighed tilbage.. Du er faktiski skide dårligt humør!

Uha idag irritere alt mig bare. Er træt, har hovedpine, kæresten er irriterende og ungerne skriger højere end de plejer... Og så surmuler jeg bare lidt Er totalt dårlig til at skjule det... Så kigger lige med

Anmeld

10. juni 2011

Isabella_mor

jeg brokker mig altid i trafikken over ALLE der er nogle idioter, på den måde får jeg afløb for mine frustrationer..  

Anmeld

10. juni 2011

Nettemor

går en tur i skoven. eller bager når ungerne er puttet. eller smider mig på sofaen med min ynglingsfilm (og så ender det som regel med at manden kommer med og hygger)

Anmeld

10. juni 2011

Vidunderligeunger

nettemor skriver:

går en tur i skoven. eller bager når ungerne er puttet. eller smider mig på sofaen med min ynglingsfilm (og så ender det som regel med at manden kommer med og hygger)

den hopper jeg med på, bare det ikke er en film men matador og ikke skoven men en løbetur

Anmeld

10. juni 2011

Mor Christa

o1Mutte skriver:

Uha idag irritere alt mig bare. Er træt, har hovedpine, kæresten er irriterende og ungerne skriger højere end de plejer... Og så surmuler jeg bare lidt Er totalt dårlig til at skjule det... Så kigger lige med

haah. jamen så vhar vi det på samme måde
Victor er skide sur idag - og han gider ikke sove Min kæreste er i dårligt humør, og har været det siden han kom hjem. Derfor har der været lidt for mange småskænderier i løbet af aftenen, og jeg synes faktisk han er skide irriterende lige nu ;P Siger absolut ingenting når han er i samme rum som mig - fordi ellers ender det sgu i et skænderi ;P Jeg er selv VILDT dårlig til at skjule det (udover overfor Victor - heldigvis (; men han er nu ogs kun ½ år.. )

SÅ har sgu brug for nogle metoder til at afreagere på ;P

Anmeld

10. juni 2011

SussieThyssen

MissChrista skriver:

Hello Ladies.

Jeg laver lidt godt at spise..tænder et stairinlys...kravler op på skødet af lillefar..giver ham et kys og siger:

Jeg er ked af, at jeg er sådan en sur mokke skat, men min dag har bare været SÅ dum.
Kan du ikke nusse mig lidt, kramme mig lidt og holde lidt af mig?

Og det gør han så.
Vi sætter en god film på og råhygger på en madras på gulvet, hvor jeg ligger og putter i hans arm.
Og så er verden bare helt anderledes næste dag

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. juni 2011

Mor Christa

isabellamor skriver:

jeg brokker mig altid i trafikken over ALLE der er nogle idioter, på den måde får jeg afløb for mine frustrationer..  

hihi det kan være jeg skal ud og køre en tur !!!!! Skide god ide haha

Anmeld

10. juni 2011

Mor Christa

SussieThyssen skriver:

Jeg laver lidt godt at spise..tænder et stairinlys...kravler op på skødet af lillefar..giver ham et kys og siger:

Jeg er ked af, at jeg er sådan en sur mokke skat, men min dag har bare været SÅ dum.
Kan du ikke nusse mig lidt, kramme mig lidt og holde lidt af mig?

Og det gør han så.
Vi sætter en god film på og råhygger på en madras på gulvet, hvor jeg ligger og putter i hans arm.
Og så er verden bare helt anderledes næste dag

Kærligst
Sussie

Ååh Sussie! Jeg ville ønske jeg selv var så optimistisk! Og kunne se det hele lidt mere positivt.. Er sgu bange for jeg er alt for "stolt" til at kravle op på bassefar... Hmm måske jeg skulle komme udover min surmulen og så tag at følge dit råd

Anmeld

10. juni 2011

Becks

Jeg kaster med tingene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.