FjolleTrold pude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2011

Lullaby

Du laver dem også om en 12 mdrs tid ikke?  Vi skal først igang med baby om et stk tid nemlig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

FjolleTrold

birthee skriver:

Kan man få fjolle-trolde-puden som den grønne med forskellige dyr der er udsolgt, men med hvid baggrund som forklæde-kjolen er syet op i??? Er ogs ret vild med kyserne, hvilke str. syr du dem i???

P.S. Din side er gemt under mine foretrukne, skal helt klart have sådan en pude til min lille Caroline... kan man dele din side på facebook???

Det lyder da bare godt.

Jeg kan desværre ikke få mere stof hverken med hvid eller grøn baggrund - det er udsolgt i butikken.

Kyserne er i str. 68

Anmeld

18. juni 2011

FjolleTrold

birthee skriver:

Kan man få fjolle-trolde-puden som den grønne med forskellige dyr der er udsolgt, men med hvid baggrund som forklæde-kjolen er syet op i??? Er ogs ret vild med kyserne, hvilke str. syr du dem i???

P.S. Din side er gemt under mine foretrukne, skal helt klart have sådan en pude til min lille Caroline... kan man dele din side på facebook???

PS - ja du skulle kunne dele på fb!

Anmeld

18. juni 2011

FjolleTrold

Lullaby skriver:

Du laver dem også om en 12 mdrs tid ikke?  Vi skal først igang med baby om et stk tid nemlig..

Jo, mon ikke jeg gør ;o). Held og lykke med projektet og du vender bare tilbage når tid er

Anmeld

18. juni 2011

birthee

FjolleTrold skriver:

PS - ja du skulle kunne dele på fb!

Øv øv... Har du så noget prinsesse-stof??? gerne lilla eller lyserød...

Anmeld

18. juni 2011

Carl-Emil's mor

FjolleTrold skriver:

Jo, mon ikke jeg gør ;o). Held og lykke med projektet og du vender bare tilbage når tid er

har du noget i i hvid med creme motiv??  Sådan at det kan bruges til begge køn?? 

Anmeld

18. juni 2011

FjolleTrold

birthee skriver:

Øv øv... Har du så noget prinsesse-stof??? gerne lilla eller lyserød...

Igen prinsesse stof - men 1 enkelt pude med lyserøde/pink ugler. Send mig en sms, så skal jeg sende et billede. Den er nemlig endnu ikke syet. Har kun stof til den ene!!!

27287578

Anmeld

18. juni 2011

FjolleTrold

MorTilJanuar skriver:

har du noget i i hvid med creme motiv??  Sådan at det kan bruges til begge køn?? 

Hej

jeg er mest til farver, så har desværre ikke noget creme. Men jeg synes at regnbuen og uglen kan gå til begge køn. Ved også at nogle bruger elefanten til begge køn.

Anmeld

18. juni 2011

Carl-Emil's mor

FjolleTrold skriver:

Hej

jeg er mest til farver, så har desværre ikke noget creme. Men jeg synes at regnbuen og uglen kan gå til begge køn. Ved også at nogle bruger elefanten til begge køn.

hmm kan du linke til der hvor du køber stof fra så jeg evt kan se alt det stof man kan vælge imellem???  må desværre sige jeg ikke er til de der ugler 

men sådan en pude må jeg bare eje.. 

Anmeld

18. juni 2011

lion

Hvor er det bare en fed pude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.