Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Super fed pudde
Må jeg spørge hvad der er i den?? Om det er de der kugler eller??
Har gemt din blog, så holder lige øje måske min lille mand skulle ha sådan en fremstillet af dig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Malonde1985 skriver: Super fed pudde Må jeg spørge hvad der er i den?? Om det er de der kugler eller?? Har gemt din blog, så holder lige øje måske min lille mand skulle ha sådan en fremstillet af dig
Du er så hjertelig velkommen til at få fremstillet en pude af mig . Der er fiberfyld i puderne, så de kan vaskes hvis de trænger . De er bløde og kan vippes tilbage, så barnet behøver ikke kunne sidde selv for at benytte dem. Og de støtter godt i siderne, så barnet ikke tilter. Jeg ved faktisk også, at mange bruger dem i sofaen
FjolleTrold skriver: Du er så hjertelig velkommen til at få fremstillet en pude af mig . Der er fiberfyld i puderne, så de kan vaskes hvis de trænger . De er bløde og kan vippes tilbage, så barnet behøver ikke kunne sidde selv for at benytte dem. Og de støtter godt i siderne, så barnet ikke tilter. Jeg ved faktisk også, at mange bruger dem i sofaen
Malonde1985 skriver: Tak for svar :-)) den ser bare top lækker ud og så er det jo billigt!! Så også lige du har uglestof :-), så begynder det at blive farligt :-))) eeeelsker ugler ;-)
Tak for svar :-)) den ser bare top lækker ud og så er det jo billigt!! Så også lige du har uglestof :-), så begynder det at blive farligt :-))) eeeelsker ugler ;-)
Nej, nej -de er ikke spor farlige. De er blevet godkendt af sundhedsplejersken.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128