FjolleTrold pude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2011

Malonde1985

Super fed pudde

Må jeg spørge hvad der er i den?? Om det er de der kugler eller??

Har gemt din blog, så holder lige øje  måske min lille mand skulle ha sådan en fremstillet af dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

FjolleTrold

Malonde1985 skriver:

Super fed pudde

Må jeg spørge hvad der er i den?? Om det er de der kugler eller??

Har gemt din blog, så holder lige øje  måske min lille mand skulle ha sådan en fremstillet af dig

Du er så hjertelig velkommen til at få fremstillet en pude af mig . Der er fiberfyld i puderne, så de kan vaskes hvis de trænger . De er bløde og kan vippes tilbage, så barnet behøver ikke kunne sidde selv for at benytte dem. Og de støtter godt i siderne, så barnet ikke tilter. Jeg ved faktisk også, at mange bruger dem i sofaen

Anmeld

6. oktober 2011

Malonde1985

FjolleTrold skriver:

Du er så hjertelig velkommen til at få fremstillet en pude af mig . Der er fiberfyld i puderne, så de kan vaskes hvis de trænger . De er bløde og kan vippes tilbage, så barnet behøver ikke kunne sidde selv for at benytte dem. Og de støtter godt i siderne, så barnet ikke tilter. Jeg ved faktisk også, at mange bruger dem i sofaen

Tak for svar :-)) den ser bare top lækker ud og så er det jo billigt!! Så også lige du har uglestof :-), så begynder det at blive farligt :-))) eeeelsker ugler ;-)

Anmeld

6. oktober 2011

FjolleTrold

Malonde1985 skriver:

Tak for svar :-)) den ser bare top lækker ud og så er det jo billigt!! Så også lige du har uglestof :-), så begynder det at blive farligt :-))) eeeelsker ugler ;-)

Nej, nej -de er ikke spor farlige. De er blevet godkendt af sundhedsplejersken.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.