Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Super fed pude - manglede tit sådan en da Silas var mindre..
FEDE farver
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nicolinesmor170510 skriver: Super fed ide.. Men fårstår ikke helt, er det en du har købt,eller har fået lavet? Hvad må man give for sådan en?
Super fed ide.. Men fårstår ikke helt, er det en du har købt,eller har fået lavet? Hvad må man give for sådan en?
Det er puder, som jeg fremstiller. Du kan se mere til dem på fjolletrold.blogspot.com.
De koster 150 kr. pp
TAK alle sammen for jeres roser - de varmer
Har været lidt kreativ, så lige nu ligger disse puder og venter på en barnevogn, hvor den lille kan komme op og følge med i livet udenfor vognen ;o). Prisen er 150 kr. pp (30 kr.)
De 3 til højre er væk...
FjolleTrold skriver: Jeg bliver simpelthen nødt til lige at vise jer en ny pude, jeg har kreeret. Synes den er så FEEEEED ;o) Psst - håber på at få tid efter pinsen til at kreere baggybag
Jeg bliver simpelthen nødt til lige at vise jer en ny pude, jeg har kreeret. Synes den er så FEEEEED ;o)
Psst - håber på at få tid efter pinsen til at kreere baggybag
Ih hvor er den flot!
Jeg er SUPER glad for MIN pude Milan bruger den flittigt, og Liam er vild med elefanterne på den
Uhhh. kan man bestille og få sendt??
kimfrit skriver: Uhhh. kan man bestille og få sendt??
Vil gerne købe en grøn med elefanter
Maise86 skriver: Vil gerne købe en grøn med elefanter
mig først hehe
FjolleTrold skriver: Har været lidt kreativ, så lige nu ligger disse puder og venter på en barnevogn, hvor den lille kan komme op og følge med i livet udenfor vognen ;o). Prisen er 150 kr. pp (30 kr.)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128