FjolleTrold pude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2011

FjolleTrold

MamaJakob skriver:

Også bare lige en masse ros herfra

Købte via hjemmesiden for et par måneder sider - HELT fantastisk service, SKØN pude, som i øvrigt også bliver brugt i højstolen herhjemme, indtil Jakob sidder sikkert nok.

Så  og de bedste anbefalinger fra os! 

SÅ skønt at høre - og hvor er du kreativ med det. Må jeg have lov til at få et billede af hvor du har den i højstolen og så sætte den på bloggen? Helt ok, hvis nej ;o)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

MamaJakob

FjolleTrold skriver:

SÅ skønt at høre - og hvor er du kreativ med det. Må jeg have lov til at få et billede af hvor du har den i højstolen og så sætte den på bloggen? Helt ok, hvis nej ;o)

Selvfølgelig. Har vist allerede ét liggende på den stationære - sender til din mail i løbet af weekenden 

Anmeld

25. juni 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

FjolleTrold skriver:

Jeg bliver simpelthen nødt til lige at vise jer en ny pude, jeg har kreeret. Synes den er så FEEEEED ;o)

Psst - håber på at få tid efter pinsen til at kreere baggybag

Har sendt en sms med bestilling, de puder er da for smarte !

Anmeld

26. juni 2011

FjolleTrold

**Stolt Mor<3** skriver:

Har sendt en sms med bestilling, de puder er da for smarte !

SUPER - og tusind tusind tak for roserne. De varmer så meget og gør mig så stolt

Anmeld

4. oktober 2011

Tofte

Hejsa. Jeg kan ikke helt finde de forskellige farver og mønstre du har, hvor kan jkeg finde dem?  Og sælger du også sengetøj?  Puden ser vildt smart ud, manglede sådan en til min dreng, da han var lille, så jeg vil rigtig gerne købe en til min kommende pige

Anmeld

4. oktober 2011

FjolleTrold

Tofte skriver:

Hejsa. Jeg kan ikke helt finde de forskellige farver og mønstre du har, hvor kan jkeg finde dem?  Og sælger du også sengetøj?  Puden ser vildt smart ud, manglede sådan en til min dreng, da han var lille, så jeg vil rigtig gerne købe en til min kommende pige

Hej

Jamen det skal jeg da gerne hjælpe dig med. Du kan finde det forskellige stof jeg har hjemme lige her: http://fjolletrold.blogspot.com/p/stofprver.html

Ja - jeg sælger også sengetøj. Jeg syr det med "katvig"-lukning!

Glæder mig til at høre fra dig igen

Anmeld

4. oktober 2011

Nadia&Daniel

FjolleTrold skriver:

Det er puder, som jeg fremstiller. Du kan se mere til dem på fjolletrold.blogspot.com.

De koster 150 kr. pp

Det er en god pris - de koster nemlig 349.- i BabySam.. Og de er mega kedelige..

Anmeld

4. oktober 2011

FjolleTrold

Nadia&Daniel skriver:

Det er en god pris - de koster nemlig 349.- i BabySam.. Og de er mega kedelige..

Jep - men når jeg skal momsregistreres, så kommer der nok også en prisstigning

Anmeld

5. oktober 2011

Drømme

FjolleTrold skriver:

Jeg bliver simpelthen nødt til lige at vise jer en ny pude, jeg har kreeret. Synes den er så FEEEEED ;o)

Psst - håber på at få tid efter pinsen til at kreere baggybag

ELSKER ugler !

De er så skægge at arbejde med, og det er så skønt der er begyndt at komme så meget med uglemønster

Den er vildt fed

Anmeld

5. oktober 2011

FjolleTrold

Drømme skriver:

ELSKER ugler !

De er så skægge at arbejde med, og det er så skønt der er begyndt at komme så meget med uglemønster

Den er vildt fed

JEP - og jeg har fået nye ugle stoffer. De er super søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.