kroppen efter graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

Tulle28

Jeg tror det betyder rigtig meget, hvordan du lever under din graviditet. Har du sunde kostvaner og dyrker motion, så har du altå også meget større mulighed for at få din "normale" krop tilbage efter graviditeten. Ikke for at lyde selvglad, men min kæreste og jeg snakkede forleden om at det egentlig er vildt, hvad kroppen er i stand til, for man kan overhovedet ikke se på min mave at jeg har været gravid. Men jeg trænede også rigtig meget under min graviditet, og svælgede og svælger ikke i alt muligt usundt til daglig. Jeg PKS og efter fødslen tog det ca. et ½ år før jeg kunne træne igen uden at få ondt i arret, men jeg gik mange ture og sørgede for at være så aktiv som muligt, indenfor det, det nu kunne lade sig gøre.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

SSL

Jeg er 13 uger henne, jeg har haft en frygtelig madlede, dvs. jeg har simpelthent ikke kunne 'gå op i' sund kost, jeg har bare skulle spise hvad der lige kunne komme ned, det har så resulteret i 5 kg plus indtil videre, allerede (har også allerede væske i kroppen pga. varmen) .. Men, det jeg også vil sige er, at selvf. risikere man at kroppen ændre sig, for man ved bare ikke om man er en af de heldige bagefter, altså - én af dem uden strækmærker osv.. MEN, du kan jo præge det mht. hvad du spiser, og at du dyrker motion så længe du kan

Jeg kan ikke læbe mere, ALLEREDE - for simpelthent smerter, men så cykler jeg og skal starte til svæmning for gravide.. Så man kan jo gøre nogle gode ting for kroppen..

Men dog synes jeg at det er måske en smule skræmmende at det er dét du tænker mest over i forhold til at få et barn.. Jeg mener bare, at det er det SIDSTE jeg tænker på lige nu, fordi jeg synes der er andre og større bekymringer, og jeg er ellers meget forfængelig, går meget op i udseende, men dét betyder intet i forhold til dét jeg får, og jeg har talt meget med min kæreste om at mi krop sikkert ændre sig osv.. Men jeg vil bestræbe mig på at komme ned på min normaltvægt igen, osv.. Men tankerne omkring det fyldet bare ikke så meget.. Men det er måske normalt nok at det gør det?

Men held og lykke skal du ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.