Ben&Jerry skriver:
god aften D'damer
jeg hører så ofte at kroppen ALDRIG bliver som før efter graviditet, her tænker jeg bare efter graviditet med 1 barn. (ikke efter 2-3-4-5) det er jo et sted forståeligt..så til alle jer der har født 1 barn eller kan huske kroppen efter 1 graviditet. blev/er jeres krop ikke som før? er vægten aldrig blevet det samme?
har hørt at ens hofter bliver større og aldrig kommer på plads
er det rigtig bliver ens krop ikke den samme, trækker hofterne sig ikke ind??
er der nogle der har haft succes med at motionere det hele væk til start størrelse?
når jeg rejser disse spørgsmål er det fordi jeg har mine skrupler omrking vægt. jeg er udemærket klar over at det kræver lidt at få et barn og man tager 10-12kg på, dette er heller ikke mit problem... men er bange for ikke at kunne tabe dem igen. jeg fitness træner meget, og er meget bevidst om min krop, (selvom jeg har opgivet at blive tilfreds) men ville bare være ked af ikke at kunne tabe dem.
det skal siges at jeg tager på bare på ved tanken om flødeis... så ville rigtig gerne høre om jeres vægt efter graviditet?
ser alle disse hollywood momies der bare er slanke 1 uge efter deres fødsler
jeg er normal vægtig med en god portion numse
ville gerne høre fra nogle der også er normalvægtige -fordi der findes jo disse misundelsesværdige piger der bare er super slanke og aldrig har haft problemer med noget og det hjælper ikke rigtig min bekymring..
K.H
Hejsa,
Godt indlæg, jeg har det nøjagtig på samme måde..
Jeg skal ikke spise særlig meget usundt før end det sætter sig..
Har dog altid dyrket motion og vil altid ha et behov for at bevæge min krop. Jeg spiser sundt, men kan da godt synde engang i mellem 
Min numse er osse mit problemområde..men vi lever sammen og få det bedste ud af det. 
Jeg er på ingen måde overvægtig, men alle har vist problemområder uanset BMI 
Jeg vil helt klart følge det råd med at være i super topform før og, så vidt det er muligt, under graviditet.
Og så er det bare i gang med at kæmpe hårdt for at få vægten tilbage igen bagefter.
Jeg er ikke bange for at bruge plastiske operationer for at nå målet, men tager selvfølgelig højde for evt. fremtidige graviditeter...
Knus D.