weeeee

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

DenLykkelige

rogerrasch skriver:

uhaaa det er jeg utrolig glad for at høre, spekulere konstanmt over hvor langt jeg egentlig er henne for har allerede mave på så enten er jeg længere henne end forventet eller også spiser jeg for meget pga. mine spise flip

Da jeg var i uge 7 voksede min mave helt vildt meget.. Lignede en i 3 måned haha.. men det er jo oppustethed og ja, spiseflip

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

rogerrasch

CSDK<3 skriver:

Da jeg var i uge 7 voksede min mave helt vildt meget.. Lignede en i 3 måned haha.. men det er jo oppustethed og ja, spiseflip

ahaaa okay så kan det være jeg skal begynde at holde øje med hvor meget jeg tager på hehe ikk at det gør noget bare sjovt at følge har nemlig altid været undervægtig og vejet lige omkring de 45-47 kg 

Anmeld

11. juni 2011

Mor til Ella

rogerrasch skriver:

nice tillykke, der kommer helt klart update fra mig med mave billeder og det hele

TAK

Måske også fra mig, må indrømme at jeg har svært med tanken om at andre skal se min tykke mave.

Anmeld

11. juni 2011

rogerrasch

Lollo1987 skriver:

TAK

Måske også fra mig, må indrømme at jeg har svært med tanken om at andre skal se min tykke mave.

ja kender jeg udemærket godt...  jeg tror også selv det er lidt svært for mig men nu får vi se 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.