weeeee

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

rogerrasch

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Tillykke. Håber den lille bliver derinde denne gang. 

takker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

DenLykkelige

rogerrasch skriver:

ja det hjalp  det værste er lægen først har tid 27 juni  det er langt tid at vente 

Ja ventetiden er ulidelig.. Men se det på den lyse side, du kan kun komme længere hen..

Anmeld

11. juni 2011

rogerrasch

CSDK<3 skriver:

Ja ventetiden er ulidelig.. Men se det på den lyse side, du kan kun komme længere hen..

ja præcis... men det der bekymre mig mest er at jeg ikke har graviditets symtomer, altså har uro i underlivet, mens lignende smerter men det er os det eneste, ingen ømme bryster osv

men det er 3 tests der har vist positiv

Anmeld

11. juni 2011

DenLykkelige

rogerrasch skriver:

ja præcis... men det der bekymre mig mest er at jeg ikke har graviditets symtomer, altså har uro i underlivet, mens lignende smerter men det er os det eneste, ingen ømme bryster osv

men det er 3 tests der har vist positiv

Jeg fik først ømme bryster i uge 7

Og jeg har stadig ikke andre symptomer end uro i underliver og mens smerter som du selv beskriver.. Og jeg er så i uge 8 nu...

Men der er jo stor forskel på symptomerne fra kvinde til kvinde.. Min veninde havde slet ikke ømme bryster før hun var i 14. uge ?

Så bare rolig, det behøver ikke være dårlige tegn

Anmeld

11. juni 2011

SussieThyssen

rogerrasch skriver:

weeee endelig endelig tog en test for ca 5 min siden og 2 meget flotte streger dukkede op. endelig endelig

Tillykke-tillykke

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. juni 2011

Lou87

TILLYKKE

Håber i får lov og beholde det denne gang

Anmeld

11. juni 2011

Mor til Ella

rogerrasch skriver:

weeee endelig endelig tog en test for ca 5 min siden og 2 meget flotte streger dukkede op. endelig endelig

TILLYKKE TILLYKKE

Har selv testet positiv idag, så bliver spændende at følge jer andre

Anmeld

11. juni 2011

rogerrasch

CSDK<3 skriver:

Jeg fik først ømme bryster i uge 7

Og jeg har stadig ikke andre symptomer end uro i underliver og mens smerter som du selv beskriver.. Og jeg er så i uge 8 nu...

Men der er jo stor forskel på symptomerne fra kvinde til kvinde.. Min veninde havde slet ikke ømme bryster før hun var i 14. uge ?

Så bare rolig, det behøver ikke være dårlige tegn

uhaaa det er jeg utrolig glad for at høre, spekulere konstanmt over hvor langt jeg egentlig er henne for har allerede mave på så enten er jeg længere henne end forventet eller også spiser jeg for meget pga. mine spise flip

Anmeld

11. juni 2011

rogerrasch

Lollo1987 skriver:

TILLYKKE TILLYKKE

Har selv testet positiv idag, så bliver spændende at følge jer andre

nice tillykke, der kommer helt klart update fra mig med mave billeder og det hele

Anmeld

11. juni 2011

rogerrasch

Lou87 skriver:

TILLYKKE

Håber i får lov og beholde det denne gang

håber jeg bestemt også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.