weeeee

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

MaybeBaby

Tillykke tillykke, du skal være mooooaaar!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

1000Ben

Mange mange gange tillykke (nyd det mens du både kan være lykkelig over at være gravid og TYND på samme tid) he he.... 

Anmeld

9. juni 2011

Ben&Jerry

hvor er det fedt

Anmeld

9. juni 2011

Mettefpigen

Stort tillykke med den lille   

Anmeld

9. juni 2011

rogerrasch

Stefanie8 skriver:

Mange mange gange tillykke (nyd det mens du både kan være lykkelig over at være gravid og TYND på samme tid) he he.... 

tro mig jeg nyder det. men glæder mig også til at man kan se det lidt så man tror lidt mere på det hehe

Anmeld

9. juni 2011

1000Ben

rogerrasch skriver:

tro mig jeg nyder det. men glæder mig også til at man kan se det lidt så man tror lidt mere på det hehe

He he det kan jeg faktisk godt forstå, - det er bare når man selv sidder her og er lykkelig for at være gravid, men samtidig har MEGET svært ved at komme op fra sofaen, vende sig i sengen og gå - he he - så tænker man tilbage på den tid, hvor man selv vidste at man havde et lille barn i maven, men stadig med lethed kunne skjule det ) Men bare rolig, det skal tids nok komme    

Anmeld

10. juni 2011

rogerrasch

hehe ja kunne godt forestille mig at man får svært ved mange ting når man først bliver stor som f.eks at barbere ben

men er ikke vildt stor i forevejen selv så håber da jeg får en lille sød mave som min veninde gjorde da hun var højgravid hehe...

Anmeld

10. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

rogerrasch skriver:

weeee endelig endelig tog en test for ca 5 min siden og 2 meget flotte streger dukkede op. endelig endelig

Tillykke. Håber den lille bliver derinde denne gang. 

Anmeld

10. juni 2011

DenLykkelige

rogerrasch skriver:

men har forresten et lille spørgsmål jeg håber du kan svare på .

vi har ingen anelse om hvor langt henne jeg sku være da min menses er meget uregelmæssig, men efter hvad vi havde regnet ud så sku jeg ha ægløsning ca. i slutningen af maj. men teststregen er meget ekstrem tydelig så spekulere på om det overhovedet er den ægløsning eller den forrige??

Uuh den kan jo godt være lidt tricky?

- Når du får en tid hos din læge, så synes jeg at du skal sige at du virkelig er i tvivl om hvor langt du er henne pga uregelmæssige mens.. Så kommer du nok til en terminsscanning så de kan se hvor langt du er henne?

For man kan jo sagtens bløde under graviditet, jeg gjorde ikke, men jeg ved min mor fx gjorde, så hun vidste ikke hun faktisk var en måned længere henne end hun troede

Er det svar nok?

Anmeld

10. juni 2011

rogerrasch

CSDK<3 skriver:

Uuh den kan jo godt være lidt tricky?

- Når du får en tid hos din læge, så synes jeg at du skal sige at du virkelig er i tvivl om hvor langt du er henne pga uregelmæssige mens.. Så kommer du nok til en terminsscanning så de kan se hvor langt du er henne?

For man kan jo sagtens bløde under graviditet, jeg gjorde ikke, men jeg ved min mor fx gjorde, så hun vidste ikke hun faktisk var en måned længere henne end hun troede

Er det svar nok?

ja det hjalp  det værste er lægen først har tid 27 juni  det er langt tid at vente 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.