weeeee

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.743 visninger
33 svar
0 synes godt om
9. juni 2011

rogerrasch

weeee endelig endelig tog en test for ca 5 min siden og 2 meget flotte streger dukkede op. endelig endelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

DenLykkelige

STORT TILLYKKE MED DET POSITIVE SVAR!

Anmeld

9. juni 2011

Melbek

jubii Tillykke

Anmeld

9. juni 2011

sandratobias

Stort tillykke..  

Anmeld

9. juni 2011

rogerrasch

CSDK<3 skriver:

STORT TILLYKKE MED DET POSITIVE SVAR!

mange tak var ved at blive frustreret vi havde godt nok kun prøvet i 5 måneder, og det lykkedes for 4 måneder siden men tabte barnet, og endelig når vi lagde alle tanker på hylden så skete det

Anmeld

9. juni 2011

DenLykkelige

rogerrasch skriver:

mange tak var ved at blive frustreret vi havde godt nok kun prøvet i 5 måneder, og det lykkedes for 4 måneder siden men tabte barnet, og endelig når vi lagde alle tanker på hylden så skete det

Så håber jeg for alt i verden det lille spir bliver deroppe den her gang  herhjemme for dig

Anmeld

9. juni 2011

rogerrasch

CSDK<3 skriver:

Så håber jeg for alt i verden det lille spir bliver deroppe den her gang  herhjemme for dig

mange tak betyder rigtig meget for os

Anmeld

9. juni 2011

rogerrasch

CSDK<3 skriver:

men har forresten et lille spørgsmål jeg håber du kan svare på .

vi har ingen anelse om hvor langt henne jeg sku være da min menses er meget uregelmæssig, men efter hvad vi havde regnet ud så sku jeg ha ægløsning ca. i slutningen af maj. men teststregen er meget ekstrem tydelig så spekulere på om det overhovedet er den ægløsning eller den forrige??

Anmeld

9. juni 2011

Mooolly

Tillykke

Anmeld

9. juni 2011

rogerrasch

Mooolly skriver:

Tillykke

mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.