Må jeres mænd/kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

Sphynxlover

VNB skriver:

jeg skrev jo også lige før at ex-kærester er fint nok  de er noget HELT andet end bolle venner.....

vi har også begge 2 vores ex-kærester på vennelisten. Dem har man jo også tit en noget anden fortid sammen med

tror lidt du misforstår mig....

nejnej så godt hva du skrev - ville bare lige pointere at jeg ikke kendte til det med b venner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Thalia

Jeg er inderligt ligeglad med hvem han er venner med på facebook.

Jeg har ikke engang overblik over hvem jeg selv er venner med, så jeg kan slet ikke se hvorfor eller hvordan jeg nogensinde skulle bekymre mig om mandens venneliste.

Anmeld

8. juni 2011

JustinsMoar

Nu er min kæreste ikke på Facebook, men hvis han var - så måtte han hjertens gerne!!

Anmeld

8. juni 2011

helora

Ja da

Anmeld

8. juni 2011

VNB

Sophie26 skriver:

nejnej så godt hva du skrev - ville bare lige pointere at jeg ikke kendte til det med b venner

helt okay  

Anmeld

8. juni 2011

JulieE

Ja da... Hvorfor i-al-vide-verden skulle han ikke måtte det. Han kunne aldrig drømme om at sørge mig om lov  Han er også ven med sin x og det kan jeg ikke se hvorfor han ikke skulle være. jeg har da masser af drenge venner som jeg også er venner med på face og det skulle han da lige vove på at blande sig i 

Anmeld

9. juni 2011

Sabina

Ja ?  Alt andet ville da være fuldstændigt sindsygt ..

Anmeld

9. juni 2011

Sabina

Bshizzle skriver:

Ja selvfølgelig må han ha veninder på FB..

Dog respektere jeg/vi når vi er enig om at der er få folk som ikke er velkommen på ens FB.. af personlige årsager.. ( da de kun er ude på at snage i vores liv, eller andet.. ) 

enig

Anmeld

9. juni 2011

grøn · ært

Hvad er det for et spørgsmål   

....Her er der sgu ikke noget der hedder "må" og "må ikke". Vi gør hvad vi har lyst til. Og da ingen af os har lyst til at såre hinanden, ved vi også godt, at der ikke er nogen af os der "laver noget vi ikke """må""""

Selvfølgelig har min kæreste veninder - hvis han ikke havde, ville jeg sgu være lidt bekymret.  Andet ville da også være enormt trist!! Jeg har da også en masse venner af andet køn. Det betyder da ingen ting

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

Hyldeblomst skriver:

Hvad er det for et spørgsmål   

....Her er der sgu ikke noget der hedder "må" og "må ikke". Vi gør hvad vi har lyst til. Og da ingen af os har lyst til at såre hinanden, ved vi også godt, at der ikke er nogen af os der "laver noget vi ikke """må""""

Selvfølgelig har min kæreste veninder - hvis han ikke havde, ville jeg sgu være lidt bekymret.  Andet ville da også være enormt trist!! Jeg har da også en masse venner af andet køn. Det betyder da ingen ting

men som jeg skrev har jeg en bekendt der styre hendes kæreste profil og holder øje med hvem han skriver med og hvem han er venner med.. og der er ikke pige venner på hans liste ud over hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.