Må jeres mænd/kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

Missi

har en meget god veninde - hende og kæresten må ikke have venner af det modsatte køn på deres face, simpelhen fordi de er for jaloux, det er for ekstremt i min verden. og det ødelægger forholdet at sætte de begransninger... man blir jo helt bange for at side alene med hendes kæreste hehe

min kæreste må have alle de veninder han vil, men må indrømme er ikke meget for tidliger flirts der ikke helt kan accepter at han har kæreste og barn med mig, så dem har han slette såvel jeg har slettet mine gamle flirts.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

VNB

snakker vi i alt almindelighed ALLE kvinder??? Eller menes der kvninder han ikke har mødt? (cyper-veninder), gamle bolleveninder?????

For de nævnte eksempler kan jeg måske godt forstå man ikke synes om ens kæreste har på sin facebook... som jeg ser det er da jo ingen grund til at de skulle kunne følge med i hans liv...

MEN hvis der menes alle kvinder, altså veninder, kollegaer, søstre osv osv så synes jeg godt nok at det er helt ude i hampen at forbyde det...

Min kæreste ville godt nok glo underligt på mig hvis jeg nægtede ham det, og jeg ville selv gå amok hvis jeg blev forbudt at have drenge venner

hehe og ja så er jeg godt nok også nysgerrig omkring hvem den ene procent er som har stemt anderledes!

Anmeld

8. juni 2011

A.

Katte87 skriver:

Ja også her  Dem kunne jeg godt tænke mig at høre fra. Ville mene det var et rimeligt dysfunktionelt forhold hvis man ikke tillod den anden part så ligegyldig en ting.

nemlig

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

VNB skriver:

snakker vi i alt almindelighed ALLE kvinder??? Eller menes der kvninder han ikke har mødt? (cyper-veninder), gamle bolleveninder?????

For de nævnte eksempler kan jeg måske godt forstå man ikke synes om ens kæreste har på sin facebook... som jeg ser det er da jo ingen grund til at de skulle kunne følge med i hans liv...

MEN hvis der menes alle kvinder, altså veninder, kollegaer, søstre osv osv så synes jeg godt nok at det er helt ude i hampen at forbyde det...

Min kæreste ville godt nok glo underligt på mig hvis jeg nægtede ham det, og jeg ville selv gå amok hvis jeg blev forbudt at have drenge venner

hehe og ja så er jeg godt nok også nysgerrig omkring hvem den ene procent er som har stemt anderledes!

Altså alle veninder og Kollegaer..

Anmeld

8. juni 2011

chael

Anonym skriver:

ha ander piger/damer/kvinder på deres facebook som venner..

Jeg har stemt blankt, da manden min ingen facebook profil har han gidder det simpelthen ikke.

Men ja, hvis han havde, måtte han gerne have pige "venner".

Det ville jo svare til jeg heller ikke måtte have min drenge venner. Og det holder jo ikke helt

*Camilla 24+0

Anmeld

8. juni 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

ha ander piger/damer/kvinder på deres facebook som venner..

Ja da... men ingen exer for nogen af os...

Anmeld

8. juni 2011

OverTheRainbow

Det er jo et parforhold ikke et fangeskab Så selvfølgelig..!

Anmeld

8. juni 2011

Maddox

Han er en voksen mand, så det bestemmer han vel selv! Jeg bestemmer jo også selv, hvem jeg vil være venner med

Altså nu er min kæreste slet ikke på FB, men hvis han var, så JA! Selvfølgelig måtte han da have pigevenner på sin facebook profil, lige såvel som i virkeligheden.

Min kæreste har en veninde, som han har kendt siden efterskolen. I den tid vi har kendt hinanden, har han besøgt hende et par gange og også overnattet hos hende, det har jeg intet problem med.

Anmeld

8. juni 2011

Faith

Min mand er ven med samtlige hans ekskærester på facebook og det kunne ikke rage mig mindre. Det er mig og ikke dem han er sammen med.

Anmeld

8. juni 2011

VNB

Anonym skriver:

Altså alle veninder og Kollegaer..

så synes jeg helt klart at det er for snerpet og fuldstændig urimelig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.