Må jeres mænd/kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

Sphynxlover

VNB skriver:

snakker vi i alt almindelighed ALLE kvinder??? Eller menes der kvninder han ikke har mødt? (cyper-veninder), gamle bolleveninder?????

For de nævnte eksempler kan jeg måske godt forstå man ikke synes om ens kæreste har på sin facebook... som jeg ser det er da jo ingen grund til at de skulle kunne følge med i hans liv...

MEN hvis der menes alle kvinder, altså veninder, kollegaer, søstre osv osv så synes jeg godt nok at det er helt ude i hampen at forbyde det...

Min kæreste ville godt nok glo underligt på mig hvis jeg nægtede ham det, og jeg ville selv gå amok hvis jeg blev forbudt at have drenge venner

hehe og ja så er jeg godt nok også nysgerrig omkring hvem den ene procent er som har stemt anderledes!

Kan nu heller  ik se noget galt i at ha ekser/b-venner and so on på facebook - det er vel fortid ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

MaliksMor

Jeg forstår ikke alle dem som siger det er for sygt osv osv!

der er rigtig mange forhold hvor det er sådan.

Hos os fungere det helt fint(nu det så min mand som startede de " regler" ) men, det kunne ikke være bedre. Ingen af os har venner af det modsatte køn, og har ingen facebook eller noget som helst.. Og det fungere for os

Så drop dog det der.. skulle ha' en hund at opdrage på og at jeres mand er voksne mænd. Det min altså os Det bare vores mådee at gøre det på

Anmeld

8. juni 2011

MichellaMalou

jo han må gerne have pige venner.. 

men ikke sine exer eller dem han har knaldet med da han heller ikke vil have jeg er venner med dem jeg har været sammen med derinde så den var vi ret enige om 

Anmeld

8. juni 2011

Bshizzle

Ja selvfølgelig må han ha veninder på FB..

Dog respektere jeg/vi når vi er enig om at der er få folk som ikke er velkommen på ens FB.. af personlige årsager.. ( da de kun er ude på at snage i vores liv, eller andet.. ) 

Anmeld

8. juni 2011

VNB

Sophie26 skriver:

Kan nu heller  ik se noget galt i at ha ekser/b-venner and so on på facebook - det er vel fortid ?

synes da at ex kærester kan være ok at have, men jeg ser da godt nok ingen grund til at man forbliver venner med en gammel b-ven som man jo tydeligvis kun var venner med af én grund  og når man er i et fast forhold er den grund jo ligesom væk....

På vores facebook ligger vi rigtig mange billeder ud, skriver personlige status opdateringer osv, og det er noget som vi er helt enige om at gamle sex venner ikke behøver at følge med i mere, da de ikke er en del af vores liv og omgangs kreds.

det skal dog siges at jeg fuldt ud respekterer hvis andre vil være facebook venner med deres gamle b-venner. Der kan jo være nogle forskellige grunde til at man måske stadig ses som almindelige venner, og så er det jo op til de enkelte par at tage stilling til hvor deres grænser går...

Anmeld

8. juni 2011

AndreasMor84

Må - for hvem?? Jeg er da ikke hans mor.. skulle jeg så også slette alle mine drengevenner.. come on..

Anmeld

8. juni 2011

Må?? Altså, at han skal spørge om lov og at JEG skal bestemme det!?!? OMG!!!!

Jeg tror faktisk min kæreste har flere pige venner på face, end jeg har!!  Og jeg er også såå ligeglad med hvilket forhold han har haft til dem!!

Hvorfor skulle man sætte  sådan nogle regler op?? Stoler man ik på hinanden??

Stine og Lisa.

Anmeld

8. juni 2011

MaliksMor skriver:

Jeg forstår ikke alle dem som siger det er for sygt osv osv!

der er rigtig mange forhold hvor det er sådan.

Hos os fungere det helt fint(nu det så min mand som startede de " regler" ) men, det kunne ikke være bedre. Ingen af os har venner af det modsatte køn, og har ingen facebook eller noget som helst.. Og det fungere for os

Så drop dog det der.. skulle ha' en hund at opdrage på og at jeres mand er voksne mænd. Det min altså os Det bare vores mådee at gøre det på

Men hvorfor???

Stine og Lisa.

Anmeld

8. juni 2011

Mille83

Jeps min kæreste har rigtig mange piger på hans profil, nok flere end drenge, det har jeg intet problem med....

Anmeld

8. juni 2011

MaliksMor

Tilmeldt skriver:

Men hvorfor???

Stine og Lisa.

Hvorfor - hvad ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.