Tilmeldt skriver:
Hos os fungere det helt fint(nu det så min mand som startede de " regler" ) men, det kunne ikke være bedre. Ingen af os har venner af det modsatte køn.
Stine og Lisa.
hvis du mener hvorfor ingen af os snakker med det modsatte køn.
er det fordi dengang jeg mødte min mand var han ekstrem jaloux, og startede en masse regler - det er så blevet MEGET bedre. Det eneste mange ikke forstår er det som du spørger om nu 
men, kort fortalt. er det fordi det skaber for mange skænderier og misforståelser - hvis jeg sidder og skriver med en dreng, vil han strask tro vi har noget kørende.. Så sammen valgte vi at jeg droppede mine venner, facebook osv. Men, har selvf allle mine veninder og alt andet..
Også sagde jeg bare det samme til ham, at så måtte han også droppe hans veninder og alt andet. Og det var intet problem for hverken ham eller jeg.
Og det gir bare en lettelse at man ikke skal føle sig overvågede hele tiden, og at vi ved hvor vi har hinanden.
Skal siges at det var meget værre før - der måtte jeg INTET! det så ændre nu, og det bliver bedre og bedre - hele tiden..
Tror bare det var fordi jeg lave nogle fejl i starten da jeg mødte ham (var 14 dengang
) og det tager sin tid at bygge tidliden op. Skal siges at jeg aldrig har været ham utro, men ja, det er en laaang histiorie.
Håber ikke det blev for rodet.
Knus Camilla
Anmeld