Må jeres mænd/kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

Hertzum77

Helt klart han må det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

MaliksMor skriver:

Hvorfor - hvad ?

Hos os fungere det helt fint(nu det så min mand som startede de " regler" ) men, det kunne ikke være bedre. Ingen af os har venner af det modsatte køn.

Stine og Lisa.

Anmeld

8. juni 2011

MaliksMor

Tilmeldt skriver:

Hos os fungere det helt fint(nu det så min mand som startede de " regler" ) men, det kunne ikke være bedre. Ingen af os har venner af det modsatte køn.

Stine og Lisa.

hvis du mener hvorfor ingen af os snakker med det modsatte køn.

er det fordi dengang jeg mødte min mand var han ekstrem jaloux, og startede en masse regler - det er så blevet MEGET bedre. Det eneste mange ikke forstår er det som du spørger om nu

men, kort fortalt. er det fordi det skaber for mange skænderier og misforståelser - hvis jeg sidder og skriver med en dreng, vil han strask tro vi har noget kørende.. Så sammen valgte vi at jeg droppede mine venner, facebook osv. Men, har selvf allle mine veninder og alt andet..

Også sagde jeg bare det samme til ham, at så måtte han også droppe hans veninder og alt andet. Og det var intet problem for hverken ham eller jeg.

Og det gir bare en lettelse at man ikke skal føle sig overvågede hele tiden, og at vi ved hvor vi har hinanden.

Skal siges at det var meget værre før - der måtte jeg INTET! det så ændre nu, og det bliver bedre og bedre - hele tiden..

Tror bare det var fordi jeg lave nogle fejl i starten da jeg mødte ham (var 14 dengang ) og det tager sin tid at bygge tidliden op. Skal siges at jeg aldrig har været ham utro, men ja, det er en laaang histiorie.

Håber ikke det blev for rodet.

Knus Camilla

Anmeld

8. juni 2011

Brams

Ja da!

Han har både piger som jeg kender og nogle som jeg ikke kender, som venner på facebook. Stoler 100% på ham

Anmeld

8. juni 2011

H+S Skjolgborg.

Anonym skriver:

ha ander piger/damer/kvinder på deres facebook som venner..

Ja da. Ellers kan han jo ikke snakke med sin søster mor osv.

Henriette

Anmeld

8. juni 2011

TineA

RiUL skriver:

Ja selvfølgelig! Altså det er jo "bare" facebook, synes nogle gange folk går lidt for meget op i deres facebook, det er jo næsten deres liv 

Nemlig.. Facebook er noget Gud har skabt i sin vrede

Anmeld

8. juni 2011

Sphynxlover

VNB skriver:

synes da at ex kærester kan være ok at have, men jeg ser da godt nok ingen grund til at man forbliver venner med en gammel b-ven som man jo tydeligvis kun var venner med af én grund  og når man er i et fast forhold er den grund jo ligesom væk....

På vores facebook ligger vi rigtig mange billeder ud, skriver personlige status opdateringer osv, og det er noget som vi er helt enige om at gamle sex venner ikke behøver at følge med i mere, da de ikke er en del af vores liv og omgangs kreds.

det skal dog siges at jeg fuldt ud respekterer hvis andre vil være facebook venner med deres gamle b-venner. Der kan jo være nogle forskellige grunde til at man måske stadig ses som almindelige venner, og så er det jo op til de enkelte par at tage stilling til hvor deres grænser går...

nu har jeg aldrig haft en b ven så svært for mig at sige men både mig og fyren har ekser på fjæsen og det har vi det fint med eftersom det jo er et overstået kapitel og vi hver især har et andet liv nu

Anmeld

8. juni 2011

VNB

Sophie26 skriver:

nu har jeg aldrig haft en b ven så svært for mig at sige men både mig og fyren har ekser på fjæsen og det har vi det fint med eftersom det jo er et overstået kapitel og vi hver især har et andet liv nu

jeg skrev jo også lige før at ex-kærester er fint nok  de er noget HELT andet end bolle venner.....

vi har også begge 2 vores ex-kærester på vennelisten. Dem har man jo også tit en noget anden fortid sammen med

tror lidt du misforstår mig....

Anmeld

8. juni 2011

Fenja09

Ja selvfølgelig - desuden er det ikke noget jeg bestemmer. Bryder mig slet ikke om ordet "må" i et parforhold. Vi er begge voksne mennesker og skal ikke spørge hinanden om lov - man kan snakke om tingene og ytre sin mening om div. ting, men i sidste ende vælger vi selv, hvad vi gør.

/Fenja  

Anmeld

8. juni 2011

AnnaB.

Eva. skriver:

Må for hvem...? bestemmer man ikke selv hvem man vil være venner med....?

lige netop.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.