skal jeg reger på det ved ikke om jeg er ked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

jeg ville stille og roligt spørge ham hvem hun er. Sig at du godt ved du sikkert intet har at være urolig for men at du faktisk blev lidt jaloux over at han skrev så sødt til en anden pige! Lad være med at anklage ham for noget for det KAN faktisk være fuldstændigt harmløst.

Jeg har en skøn skøn kammerat som jeg kunne have haft præcis samme ordudveksling med! (tænkte faktisk lige først at det godt kunne være ham der er din kæreste, men de har været sammen i længere tid )... Der er INTET mellem min kammerat og mig. Vi har begge familie som vi elsker himmelhøjt men vi holder af hinanden og det giver vi udtryk for når vi skriver (vi bor langt fra hinanden og har ikke set hinanden i flere år)... Der kan godt være lange perioder hvor vi ikke rigtigt taler sammen og så pludselig er der en af os der skriver og så kører møllen igen

Men som sagt vil mit råd være at du taler helt stille og roligt med ham om det UDEN at anklage ham...

knus

hehe ja tror også det er sådan her har nu læst alle beskeder der ind som du skriver sammen og han skriver flere gange at han er lykkelig en stolt far osv og til sisdt skriver han sit nr og skriver det er nemmer over mobil da han ikke altid er på facebook

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.