skal jeg reger på det ved ikke om jeg er ked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.061 visninger
30 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

Anonym trådstarter

sagen er den at jeg har været sammen med manden i lidt over 3 år og har to børn sammen rigtig dejlig..

han har aldrig rigtig snakket med nogen af sin gammel venner og har ikke haft kontakt til andre pige over sms eller sådan.

normalt snakker vi meget åben om ting men igår sad jeg og  spillet lidt på hans mobil som alt og kommer så en besked fra en pige . hvor der står (hejsa min søde hvordan går det i dag) hans svar.. åh min søde det går da hvad med dig mus..

er det noget jeg skal reger på han nægter at han skriver med nogen piger. og kan det med at være utro tror jeg ikke for så skal han da være det på arbejde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

KamillaT

Den var ikke gået her!!!!!

Anmeld

8. juni 2011

MorTil2<3

Anonym skriver:

sagen er den at jeg har været sammen med manden i lidt over 3 år og har to børn sammen rigtig dejlig..

han har aldrig rigtig snakket med nogen af sin gammel venner og har ikke haft kontakt til andre pige over sms eller sådan.

normalt snakker vi meget åben om ting men igår sad jeg og  spillet lidt på hans mobil som alt og kommer så en besked fra en pige . hvor der står (hejsa min søde hvordan går det i dag) hans svar.. åh min søde det går da hvad med dig mus..

er det noget jeg skal reger på han nægter at han skriver med nogen piger. og kan det med at være utro tror jeg ikke for så skal han da være det på arbejde 

Hejsa.

Vil bare lige sige jeg har oplevet det samme. Det var så bare min kærestes gamle bedste veninde og der skriver mange søde ord til hinanden, så det har jeg bare måtte accepterer.

Men mit råd er, gør op med dig selv hvad du kan accepterer og så tag en snak med ham. Sig du så beskederne og du vil egentlig bare gerne vide hvem det er osv. Så er du i hvert fald afklaret og kan tage stilling til hvordan du har det med, det svar du får.

Anmeld

8. juni 2011

Vingummien

Her var den heller ikke gået

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

KamillaT skriver:

Den var ikke gået her!!!!!

kan du give lidt grund til hvorfor er sådan i vildrede

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

Vingummien skriver:

Her var den heller ikke gået

kan du give grund til hvorfor ikke vil gerne have lidt uddybet

Anmeld

8. juni 2011

Vingummien

Anonym skriver:

kan du give grund til hvorfor ikke vil gerne have lidt uddybet

Fordi at du siger at han siger til dig at han ikke snakker med nogle piger. Og det viser det sig jo at han gør, så har han jo løjet. VEd godt det er en lille løgn da du jo ikke aner om der mere udover sms, hvilket der jo selvfølgelig heller ikke er

Og sådan en som mig acceptere ikke løgne, heller ikke hvis det var en drenge ven som han sagde han ikke snakke med, men gjorde det alligevel. Så vil jeg jo satdig gerne vide hvad hans grund er til at holde det skjult for mig, for det er jo ikke oki.

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

LykkeligMoar skriver:

Hejsa.

Vil bare lige sige jeg har oplevet det samme. Det var så bare min kærestes gamle bedste veninde og der skriver mange søde ord til hinanden, så det har jeg bare måtte accepterer.

Men mit råd er, gør op med dig selv hvad du kan accepterer og så tag en snak med ham. Sig du så beskederne og du vil egentlig bare gerne vide hvem det er osv. Så er du i hvert fald afklaret og kan tage stilling til hvordan du har det med, det svar du får.

jamen vi har været  meget åben også med at se i hinandes mobil osv.. har aldrig haft noget at skjule.. men jeg syntes ikke jeg kan mindes af have set hendes navn i hans mobil før..

vi har været en del uvenner for tiden og er ikke altid gode til at snakke ud om det

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

Vingummien skriver:

Fordi at du siger at han siger til dig at han ikke snakker med nogle piger. Og det viser det sig jo at han gør, så har han jo løjet. VEd godt det er en lille løgn da du jo ikke aner om der mere udover sms, hvilket der jo selvfølgelig heller ikke er

Og sådan en som mig acceptere ikke løgne, heller ikke hvis det var en drenge ven som han sagde han ikke snakke med, men gjorde det alligevel. Så vil jeg jo satdig gerne vide hvad hans grund er til at holde det skjult for mig, for det er jo ikke oki.

ja det er rigtig nok tror lige jeg må tagen en snak med ham  

Anmeld

8. juni 2011

B&J

underligt han ikke har sagt det til dig, men måske skulle du snakke med ham om hvem hun endelig er, en af mine venner skriver altid mus til mig også og søde men det ved min kæreste så der er ikke noget i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.