skal jeg reger på det ved ikke om jeg er ked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

Vingummien

Anonym skriver:

ja det er rigtig nok tror lige jeg må tagen en snak med ham  

Ja gør det, inden du får for mange tanker i dit hoved, om ting der garenteret slet ikke er der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

sagen er den at jeg har været sammen med manden i lidt over 3 år og har to børn sammen rigtig dejlig..

han har aldrig rigtig snakket med nogen af sin gammel venner og har ikke haft kontakt til andre pige over sms eller sådan.

normalt snakker vi meget åben om ting men igår sad jeg og  spillet lidt på hans mobil som alt og kommer så en besked fra en pige . hvor der står (hejsa min søde hvordan går det i dag) hans svar.. åh min søde det går da hvad med dig mus..

er det noget jeg skal reger på han nægter at han skriver med nogen piger. og kan det med at være utro tror jeg ikke for så skal han da være det på arbejde 

Den var ikke gået her!!!!!

Anmeld

8. juni 2011

LeneKE

Altså jeg har allermest lyst til at sige at den i hvert fald ikke var gået herhjemme, men så alligevel.... Det behøver jo ikke at betyde noget at man skriver søde ord til hinanden - jeg ville da blive stik tosset, ingen tvivl om det, men hvis jeg tænker over det, så tror jeg da også at jeg har skrevet "søde"  til en god ven uden at der har været noget i det. Jeg elsker min kæreste og ved han elsker mig, og mon ikke I har det lige sådan? Stol på ham og sæt pris på at han har nogle gode venner og veninder, for det tror jeg på betyder rigtig meget i et forhold...

Lene

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

underligt han ikke har sagt det til dig, men måske skulle du snakke med ham om hvem hun endelig er, en af mine venner skriver altid mus til mig også og søde men det ved min kæreste så der er ikke noget i det

han har aldrig rigtig skrevt sådan noget jo  til mig men der skriver han min skat min elsket osv

Anmeld

8. juni 2011

MorTil2<3

Anonym skriver:

jamen vi har været  meget åben også med at se i hinandes mobil osv.. har aldrig haft noget at skjule.. men jeg syntes ikke jeg kan mindes af have set hendes navn i hans mobil før..

vi har været en del uvenner for tiden og er ikke altid gode til at snakke ud om det

Hvis du snakker med ham, og får en forklaring som du kan stole på jamen så tror jeg ikke du skal lægge noget i det!

Hvis han derimod ikke kan forklare det, evt. begynder at forsvare sig selv eller de ting han siger ikke hænger sammen, så er der måske noget der skal tages op til overvejelse.

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

LeneKE skriver:

Altså jeg har allermest lyst til at sige at den i hvert fald ikke var gået herhjemme, men så alligevel.... Det behøver jo ikke at betyde noget at man skriver søde ord til hinanden - jeg ville da blive stik tosset, ingen tvivl om det, men hvis jeg tænker over det, så tror jeg da også at jeg har skrevet "søde"  til en god ven uden at der har været noget i det. Jeg elsker min kæreste og ved han elsker mig, og mon ikke I har det lige sådan? Stol på ham og sæt pris på at han har nogle gode venner og veninder, for det tror jeg på betyder rigtig meget i et forhold...

Lene

det er der problemet enlig ligger lidt han har ikke rigtig nogen venner og har enlig været lidt efter ham med det for har også brug for han er sammen med lidt andre end mig.

han er så ind for 2 år begyndt at snakke med nogen men tager ikke bare hjem til dem og sådan..

min mand har været en slem en ind jeg lært ham at kende og taget stoffer og vilde fester.. han har nu været stof fri i 8 år og har ingen men af det. vi bor i samme by som da han tog stoffer og ved han har det lidt sværet og ved han er bange for hvis han snakker med de venner selv om de er ren alle sammen af dem han vil snakke med at han falder i måske... vi har overvejet at flytte til anden by langt væk fra hvor vi er nu men ikke før de små skal starte i børnehave 

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

det er der problemet enlig ligger lidt han har ikke rigtig nogen venner og har enlig været lidt efter ham med det for har også brug for han er sammen med lidt andre end mig.

han er så ind for 2 år begyndt at snakke med nogen men tager ikke bare hjem til dem og sådan..

min mand har været en slem en ind jeg lært ham at kende og taget stoffer og vilde fester.. han har nu været stof fri i 8 år og har ingen men af det. vi bor i samme by som da han tog stoffer og ved han har det lidt sværet og ved han er bange for hvis han snakker med de venner selv om de er ren alle sammen af dem han vil snakke med at han falder i måske... vi har overvejet at flytte til anden by langt væk fra hvor vi er nu men ikke før de små skal starte i børnehave 

men når enlig sjovt nok har lige fået en sms fra ham at han elsker mig og glæder sig til at komme hjem.

og så ville han da lige fortælle han var begyndt at skrive sammen med en af hans gammel venner igen de havde fået kontakt over facebook

Anmeld

8. juni 2011

E.J.mor.

hej med dig.

du skal bar konfrontere ham igen.

ellers må du stille ham for døren.

det der kan du ik bruge til noget,for du bliver ked af det.

den var ik gået her!

hilsen charlotte.

Anmeld

8. juni 2011

Stjernestoev

Anonym skriver:

sagen er den at jeg har været sammen med manden i lidt over 3 år og har to børn sammen rigtig dejlig..

han har aldrig rigtig snakket med nogen af sin gammel venner og har ikke haft kontakt til andre pige over sms eller sådan.

normalt snakker vi meget åben om ting men igår sad jeg og  spillet lidt på hans mobil som alt og kommer så en besked fra en pige . hvor der står (hejsa min søde hvordan går det i dag) hans svar.. åh min søde det går da hvad med dig mus..

er det noget jeg skal reger på han nægter at han skriver med nogen piger. og kan det med at være utro tror jeg ikke for så skal han da være det på arbejde 

Det virker godt nok ret teenage agtigt af dem.

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

Stjernestøv skriver:

Det virker godt nok ret teenage agtigt af dem.

ja jeg skriver nu selv søde . men det er mest til piger har ikke rigtig nogen drenge venner har dog en som er min eks vi ses ikke privat men har det godt sammen og kan snakke sammen om alt skriver sammen daglig om alt og ingen ting..

men ja håber da at det passer spurt lidt mere ind til det over sms fik hans kode til facebook og kan se de har skrevet sammen der ind første besked fra hende.

Hej ******

det er godt nok længe siden man har hørt og set noget til dig,

kan se du er blevet far til to,, det havde jeg da ikke lige trodet,

dig som har været så vild enlig faldet til ro og fundet pigen i dit liv.

Håber vi kan skrive lidt sammen og måske ses alle alle sammen.

mange knus *****

hans svar.

hej ******

ja jeg er faldet til ro og han fundet kærligheden.

har fåt to dejlig børn.

så jeg ønsker mig ikke mere er lykkelig..

hvad med dig kan se du også har fået hvor gammel er h*n ved at være.

ja vi må ses så kan nu tage mand kone og børn med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.