skal jeg reger på det ved ikke om jeg er ked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

ja jeg skriver nu selv søde . men det er mest til piger har ikke rigtig nogen drenge venner har dog en som er min eks vi ses ikke privat men har det godt sammen og kan snakke sammen om alt skriver sammen daglig om alt og ingen ting..

men ja håber da at det passer spurt lidt mere ind til det over sms fik hans kode til facebook og kan se de har skrevet sammen der ind første besked fra hende.

Hej ******

det er godt nok længe siden man har hørt og set noget til dig,

kan se du er blevet far til to,, det havde jeg da ikke lige trodet,

dig som har været så vild enlig faldet til ro og fundet pigen i dit liv.

Håber vi kan skrive lidt sammen og måske ses alle alle sammen.

mange knus *****

hans svar.

hej ******

ja jeg er faldet til ro og han fundet kærligheden.

har fåt to dejlig børn.

så jeg ønsker mig ikke mere er lykkelig..

hvad med dig kan se du også har fået hvor gammel er h*n ved at være.

ja vi må ses så kan nu tage mand kone og børn med

Se så var der ikke noget alligevel.  Forventninges kraft er SÅ stærk. Jeg er glad for i fik snakket om det. Din reaktion har nok været forstærket af at i har haft det lidt svært, og han ikke havde sagt at han skrev med hende. Glæd dig over du har sådan en god mand. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

KamillaT

Vingummien skriver:

Fordi at du siger at han siger til dig at han ikke snakker med nogle piger. Og det viser det sig jo at han gør, så har han jo løjet. VEd godt det er en lille løgn da du jo ikke aner om der mere udover sms, hvilket der jo selvfølgelig heller ikke er

Og sådan en som mig acceptere ikke løgne, heller ikke hvis det var en drenge ven som han sagde han ikke snakke med, men gjorde det alligevel. Så vil jeg jo satdig gerne vide hvad hans grund er til at holde det skjult for mig, for det er jo ikke oki.

Er helt enig her!

Små løgne gør ofte mere ondt, for hvorfor ikke bare sige tingene som de er. Og det er total plat at lyve uanset hvad fanden man lyver om <--- til ts 

Anmeld

8. juni 2011

B&J

Anonym skriver:

han har aldrig rigtig skrevt sådan noget jo  til mig men der skriver han min skat min elsket osv

Jamen det er jo fordi han elsker dig, måske skriver han bare mus til hende fordi han syntes hun er sød

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Se så var der ikke noget alligevel.  Forventninges kraft er SÅ stærk. Jeg er glad for i fik snakket om det. Din reaktion har nok været forstærket af at i har haft det lidt svært, og han ikke havde sagt at han skrev med hende. Glæd dig over du har sådan en god mand. 

jeg er også glad og et eller andet sted stolt over han skriver sådan til andre .

for jeg elsker han virkelig

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jamen det er jo fordi han elsker dig, måske skriver han bare mus til hende fordi han syntes hun er sød

ja helt rigtig nu ved jeg med 100 at han elsker mig

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

KamillaT skriver:

Er helt enig her!

Små løgne gør ofte mere ondt, for hvorfor ikke bare sige tingene som de er. Og det er total plat at lyve uanset hvad fanden man lyver om <--- til ts 

ja havde når folk lyver men fik da en sms om det nu her

Anmeld

8. juni 2011

B&J

Anonym skriver:

ja helt rigtig nu ved jeg med 100 at han elsker mig

Ja så måske er det fordi han vil være sød

Anmeld

8. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

jeg er også glad og et eller andet sted stolt over han skriver sådan til andre .

for jeg elsker han virkelig

Dejligt  Ihh hvor godt.

Kan lige tilføje at min mand også ind imellem har glemt at fortælle hvem han har skrevet med, også selv om jeg har spurgt. Men det har ikke været fordi jeg ikke må vide det. Så er den pludselig kommet op, ligesom hos dig. Det er vist helt alm. med de mænd der  Tror ikke de tænker så meget over det. Så derfor er det ok at spørge hvis man bliver nysgerrig. 

Anmeld

8. juni 2011

Caroline86

jeg ville stille og roligt spørge ham hvem hun er. Sig at du godt ved du sikkert intet har at være urolig for men at du faktisk blev lidt jaloux over at han skrev så sødt til en anden pige! Lad være med at anklage ham for noget for det KAN faktisk være fuldstændigt harmløst.

Jeg har en skøn skøn kammerat som jeg kunne have haft præcis samme ordudveksling med! (tænkte faktisk lige først at det godt kunne være ham der er din kæreste, men de har været sammen i længere tid )... Der er INTET mellem min kammerat og mig. Vi har begge familie som vi elsker himmelhøjt men vi holder af hinanden og det giver vi udtryk for når vi skriver (vi bor langt fra hinanden og har ikke set hinanden i flere år)... Der kan godt være lange perioder hvor vi ikke rigtigt taler sammen og så pludselig er der en af os der skriver og så kører møllen igen

Men som sagt vil mit råd være at du taler helt stille og roligt med ham om det UDEN at anklage ham...

knus

Anmeld

8. juni 2011

Caroline86

Caroline86 skriver:

jeg ville stille og roligt spørge ham hvem hun er. Sig at du godt ved du sikkert intet har at være urolig for men at du faktisk blev lidt jaloux over at han skrev så sødt til en anden pige! Lad være med at anklage ham for noget for det KAN faktisk være fuldstændigt harmløst.

Jeg har en skøn skøn kammerat som jeg kunne have haft præcis samme ordudveksling med! (tænkte faktisk lige først at det godt kunne være ham der er din kæreste, men de har været sammen i længere tid )... Der er INTET mellem min kammerat og mig. Vi har begge familie som vi elsker himmelhøjt men vi holder af hinanden og det giver vi udtryk for når vi skriver (vi bor langt fra hinanden og har ikke set hinanden i flere år)... Der kan godt være lange perioder hvor vi ikke rigtigt taler sammen og så pludselig er der en af os der skriver og så kører møllen igen

Men som sagt vil mit råd være at du taler helt stille og roligt med ham om det UDEN at anklage ham...

knus

ahh... sorry

Havde ikke lige set udviklingen i sagen men så fik jeg jo ganske ret

dejligt at få bekræftet han elsker dig og IKKE render med andre damer

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.