Dp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

Gittemor09

camsko88 skriver:

puha jamen følte du ikke det var tidligt?

er så bange for at gå glip af nogen store ting....

jeg følte det var det helt rigtige tidspunkt.. har været alene med sofie siden hun var få måneder gammel, og hun var begyndt at blive meget morpattet.... og hun blev en glad og dejlig pige efter jeg sendte hende afsted... jo jeg savnede hende da når hun var afsted... men det var heller ikke 8 timer af gangen fra start af...!! det var bare nogle timer af gangen, for at jeg også kunne få et pusterum, for der var en mindre fødselsdepression på vej...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Anne85

Kristian der nu er 3 år startede i vuggestue kort tid før han fyldte 1 år - jeg læste dengang og det passede med at der startede nyt semester op der.

Nynne der bliver 11 måneder på mandag er lige startet i dp i forgårs, jeg skal starte på arbejde om en uge. Men så starter jeg heldigvis kun op med 32 timer i ugen så det giver lidt kortere dage og som minimum 1 ugentlig fridag

Anmeld

8. juni 2011

Polkaprik

camsko88 skriver:

Hvor tidligt kom jeres i DP/vuggestue?

Freja er nu knap 3 mdr. og har lige fået at vide at der er gået kuk i min SU og at hun skal starte når hun er 6 mdr og 13 dage

PUHA

Hej med dig

Nu har jeg ikke læst alle de svar du har fået men ville da lige skrive til dig. Jeg er dagplejer og fik for et års tid siden et barn på 6 måneder. Jeg har aldrig haft en så nem indkøring før! Jeg kan godt forstå hvis man som forældre ikke har lyst til at sende ens barn afsted i den alder, men det er bare meget nemmere end med et barn på 10- 12 måneder

Håber I fr det til at fungere og alle parter bliver glade for det.

Anmeld

8. juni 2011

Anne85

Polkaprik skriver:

Hej med dig

Nu har jeg ikke læst alle de svar du har fået men ville da lige skrive til dig. Jeg er dagplejer og fik for et års tid siden et barn på 6 måneder. Jeg har aldrig haft en så nem indkøring før! Jeg kan godt forstå hvis man som forældre ikke har lyst til at sende ens barn afsted i den alder, men det er bare meget nemmere end med et barn på 10- 12 måneder

Håber I fr det til at fungere og alle parter bliver glade for det.

Ja jeg tror absolut også det er nemmest når børnene ikke er så bevidste. Min lille prinsesse på knap 11 mdr er ihvertfald ikke glad for at skulle undvære sin mooooar - og det er jo klart - vi har været sammen 24/7 de sidste 11 mdr (+ 9 i maven )

Ikke at jeg ville vælge at sende mit barn ud så tidligt - men vil bare sige til TS at jeg bestemt ikke tror du skal have det dårligt med det, garanteret du får en meget nemmere indkøring end os andre

Anmeld

8. juni 2011

Polkaprik

Anne85 skriver:

Ja jeg tror absolut også det er nemmest når børnene ikke er så bevidste. Min lille prinsesse på knap 11 mdr er ihvertfald ikke glad for at skulle undvære sin mooooar - og det er jo klart - vi har været sammen 24/7 de sidste 11 mdr (+ 9 i maven )

Ikke at jeg ville vælge at sende mit barn ud så tidligt - men vil bare sige til TS at jeg bestemt ikke tror du skal have det dårligt med det, garanteret du får en meget nemmere indkøring end os andre

Hvis jeg fik et barn mere kunne jeg godt finde på at starte mit barn så tidligt op i dp således, at jeg stadig havde barsel og kunne starte MEGET langsomt op. Bare så dagplejeren ikke var en fremmede når h*n nåede den alder hvor de får seperationsangst og er mere bevidste

Anmeld

8. juni 2011

Mor til L&S

Min Liva var 11 mdr gammel og var parat til DP

Anmeld

8. juni 2011

saxa

Min datter var 10mdr da hun startede - og det var lige tidspunktet for hende.. Det var helt uden bøvl.. (Kun hårdt for moren)

Min søn er lige startet her fra d.1. og er 9mdr - og det er straks værre for ham. Han får en meget blid opstart, for hold da op han er ked.. Han er meget Mor-glad for tiden, og ville ønske han var kommet afsted noget før, da det ikke er så slemt med yngre børn (har jeg fået fortalt)

Anmeld

8. juni 2011

de-wett

min datter skal starte til sep. så der er hun ca 9 måneder

Anmeld

8. juni 2011

Carina:-)

Nadia&Daniel skriver:

Ja, hun gik hjemme samtidig.. Så nogle dage var datter få timer i VS og andre dage var hun der lidt længere..

But why?

Altså hvis der ikke lige frem er en grund såsom sygdom eller at barnet ikke trives hjemme.Synes jeg det er underligt at gå hjemme og modtage penge fornoget som man egentlig får for barnets skyld.

Anmeld

8. juni 2011

Nadia&Daniel

Carina:-) skriver:

But why?

Altså hvis der ikke lige frem er en grund såsom sygdom eller at barnet ikke trives hjemme.Synes jeg det er underligt at gå hjemme og modtage penge fornoget som man egentlig får for barnets skyld.

Hun mener det er godt for hendes datter at være ude blandt andre børn, og stadig kan være hjemme hos mor engang imellem..Ville ikke selv gør det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.