Dp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

stella

camsko88 skriver:

Hvor tidligt kom jeres i DP/vuggestue?

Freja er nu knap 3 mdr. og har lige fået at vide at der er gået kuk i min SU og at hun skal starte når hun er 6 mdr og 13 dage

PUHA

stella kom i dp som 11 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

CamillaSoefelt

roenlund skriver:

Liam når kun lige at blive 8 mdr, synes det er tidligt men bruger det resterende af min barsel på at holde en ugentlig fridag i et år... så håber at det bliver en rigtig god løsning.

Ej det var da egentlig en ret fed måde og bruge sin barsel på

Anmeld

7. juni 2011

Sara.

camsko88 skriver:

jeg har fået dobbel klip, fik at vide at jeg kan tage 6 mdr på dobbel klip og så komme på alm su igen, men det kræver åbenbart at jeg starter i skole

Øv det en træls fejl... lyder til at de ikke har forklaret det ordentligt.... er resten af barsel så på enkelt klip?

Anmeld

7. juni 2011

roenlund

CamillaSoefelt skriver:

Ej det var da egentlig en ret fed måde og bruge sin barsel på

det synes jeg også og håber jeg bliver rigtig glad for det... Det "koster" kun 9 ugers barsel.

Som lærer er der mange fordele ved at starte med skoleåret og dermed have mere at skulle have sagt i forhold til planlægning og årets gang så derfor er det den løsning vi har valgt... men glæder mig ikketil om 1 mdr når Liam skal starte

Anmeld

7. juni 2011

CamillaSoefelt

roenlund skriver:

det synes jeg også og håber jeg bliver rigtig glad for det... Det "koster" kun 9 ugers barsel.

Som lærer er der mange fordele ved at starte med skoleåret og dermed have mere at skulle have sagt i forhold til planlægning og årets gang så derfor er det den løsning vi har valgt... men glæder mig ikketil om 1 mdr når Liam skal starte

Rigtig god ide synes jeg i hvert fald.

Men puha kan godt forstå du ikke glæder dig til og aflevere ham

Anmeld

7. juni 2011

camsko88

lærkes_mor skriver:

Øv det en træls fejl... lyder til at de ikke har forklaret det ordentligt.... er resten af barsel så på enkelt klip?

min barsel er kun 6 mdr og slutter rigtigt den 1 august, men der er freja kun knap 4 mdr, så har fået lov til at vente med at starte til hun er 6 mdr

Anmeld

7. juni 2011

Mira0911

camsko88 skriver:

Freja er nu knap 3 mdr. og har lige fået at vide at der er gået kuk i min SU og at hun skal starte når hun er 6 mdr og 13 dage

PUHA

Julie var knap 11 mdr da hun kom i Dp... 

Anmeld

7. juni 2011

K&S

PUHA

Anton er startet i DP i dag - og han blev 10 måneder den 3. juni

Jeg tror sagtens, han kunne være startet for 1 måneds tid siden - for nu skal der altså ske noget HELE tiden

Anmeld

7. juni 2011

Lullaby

camsko88 skriver:

så du gik ikke "glip" af noget? frygter at jeg kommer til at å glip af de store øjeblikke

Nope. Jeg "så" det hele.  Her er beviser på noget af det.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. juni 2011

meem

8mdr var vores datter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.