Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
12 mdr og 1 dag gammel var David - Adam kommer til at være 12 mdr minus 8 dage - forhåbentligt!
DAs mor skriver: 12 mdr og 1 dag gammel var David - Adam kommer til at være 12 mdr minus 8 dage - forhåbentligt!
camsko88 skriver: Puha ville ønske det var mig
Puha ville ønske det var mig
Det lyder også tidligt med 6 mdr - men den erfaring jeg har siger at det ofte kan være nemmere for barnet at starte som 6 mdr - det er straks værre med moderen
camsko88 skriver: Hvor tidligt kom jeres i DP/vuggestue?Freja er nu knap 3 mdr. og har lige fået at vide at der er gået kuk i min SU og at hun skal starte når hun er 6 mdr og 13 dage PUHA
Hvor tidligt kom jeres i DP/vuggestue?Freja er nu knap 3 mdr. og har lige fået at vide at der er gået kuk i min SU og at hun skal starte når hun er 6 mdr og 13 dage PUHA
Min datter bliver lige omkring 10½ måned, når hun skal starte i vuggestue
sofie var 7 måneder... havde også overvejet det da hun var 6 mdr men der var ikke plads.. og det er det bedste jeg har gjort for os begge...
Gittemor09 skriver: sofie var 7 måneder... havde også overvejet det da hun var 6 mdr men der var ikke plads.. og det er det bedste jeg har gjort for os begge...
3 af mine har været omkring 11-12 mdr. men den ene var kun ca 6 mdr
malik er 13 måneder han skal starte når han er omkring 15 måneder.
De 3 store var lige omkring 1 år.
De 2 små har jeg selv passet, da jeg startede op som dp, da nr 4 var 9 mdr. Super skønt, at kunne have muligheden for at have dem hjemme til de skal i bh
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128