Dp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Sara.

Det lyder træls hvordan kan der ske fejl i su? Jeg var også på su under barsel med min dreng. Fik de tolv ekstre su klip. Det passede med år han startede da han var 9 mdr (der startede mit semester igen). Jeg tror at nu hvor hun skalstarte som 6 mdr at du skal prøve at se det positive i det hun er så lille at hun ikke er alt for bevidst om det der sker. Min erfaring som pædagog studerende søger i hvert fald at disse børn ofte klarer det rigtig godt.. men kan godt forstå at det er tidligt og hårdt for dig... lige et kram herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Nadia&Daniel

Laura skal starte i VS 10 dage før hun bliver 10 mdr.

Men har en veninde, vist datter begyndte i VS da hun var 6 mdr. - hun var glad for at hendes datter skulle starte så tidligt.. Hun gik hjemme til datten var omkring 10 mdr.

Anmeld

7. juni 2011

Lullaby

Yazmin blev afleveret da hun var 6 mdr. Og jeg var den første til at se både da hun kravlede, da hun rejste sig og da hun gik

Anmeld

7. juni 2011

Vial

Laura skal starte i VS 10 dage før hun bliver 10 mdr.

Men har en veninde, vist datter begyndte i VS da hun var 6 mdr. - hun var glad for at hendes datter skulle starte så tidligt.. Hun gik hjemme til datten var omkring 10 mdr.

Præcis det samme her. 10 dage før de bliver 10 mdr.

Sjovt, at din venindes startede som 6 mdr, men moren gik hjemme i 4 mdr efter? Var det sådan, det skulle forstås?

Anmeld

7. juni 2011

lisesp83

Julie startede da hun var 9 mdr.

Og det går bare forrygende.

Anmeld

7. juni 2011

Nadia&Daniel

KaMa skriver:

Præcis det samme her. 10 dage før de bliver 10 mdr.

Sjovt, at din venindes startede som 6 mdr, men moren gik hjemme i 4 mdr efter? Var det sådan, det skulle forstås?

Ja, hun gik hjemme samtidig.. Så nogle dage var datter få timer i VS og andre dage var hun der lidt længere..

Anmeld

7. juni 2011

camsko88

lærkes_mor skriver:

Det lyder træls hvordan kan der ske fejl i su? Jeg var også på su under barsel med min dreng. Fik de tolv ekstre su klip. Det passede med år han startede da han var 9 mdr (der startede mit semester igen). Jeg tror at nu hvor hun skalstarte som 6 mdr at du skal prøve at se det positive i det hun er så lille at hun ikke er alt for bevidst om det der sker. Min erfaring som pædagog studerende søger i hvert fald at disse børn ofte klarer det rigtig godt.. men kan godt forstå at det er tidligt og hårdt for dig... lige et kram herfra

jeg har fået dobbel klip, fik at vide at jeg kan tage 6 mdr på dobbel klip og så komme på alm su igen, men det kræver åbenbart at jeg starter i skole

Anmeld

7. juni 2011

camsko88

Lullaby skriver:

Yazmin blev afleveret da hun var 6 mdr. Og jeg var den første til at se både da hun kravlede, da hun rejste sig og da hun gik

så du gik ikke "glip" af noget? frygter at jeg kommer til at å glip af de store øjeblikke

Anmeld

7. juni 2011

roenlund

Liam når kun lige at blive 8 mdr, synes det er tidligt men bruger det resterende af min barsel på at holde en ugentlig fridag i et år... så håber at det bliver en rigtig god løsning.

Anmeld

7. juni 2011

CamillaSoefelt

Benjamin startede i vuggestue da han var 10mdr og 5 dage gammel, og heldigvis har jeg god tid til indkøring så det går rigtig godt. Men som mange af de andre siger har jeg også hørt at det tit er nemmere for barnet at starte som 6mdr gl end som ældre fordi de er det mindre bevidste.. Dog er det også hårdt at være et så lille barn der kun kan ligge ( måske kravle/møve ) og bare ligge og ku kigge på at folk går omkring det. Så klart korte dage, hvis du har muligheden for det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.