Hvordan mindsker i eksamensnerver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

Frøken J.

Eva. skriver:

Arbejder mentalt med mig selv....førhen stak jeg bare af...hehe..

Haha  Well, hvis nogen ser mig komme løbende skrigende ud fra Skøjtehallen i Århus i overmorgen, så har jeg fulgt din tidligere fremgangsmåde  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Mira0911

Frøken J. skriver:

Så falder jeg sku bare i søvn. hehe Men det er skægt, for jeg har normalt ikke eksamensangst, det er kun fordi det er uden hjælpemidler Det er sku meget info de forlanger man kan udenad!

Men tak  

Okey, håber da du klare det alligevel.. Jeg selv lider virkelig af eksamensskræk... Puha... 

Anmeld

6. juni 2011

Frøken J.

Mira0911 skriver:

Okey, håber da du klare det alligevel.. Jeg selv lider virkelig af eksamensskræk... Puha... 

Det er bare u-nice. Altså jeg bliver da også tit nervøs lige op til, men fx mundtlige eksaminer, så plejer det at gå over så snart jeg er inde.. Håbr det samme sker onsdag

Anmeld

6. juni 2011

saxa

Frøken J. skriver:

Hahaha! No weed eller andre skøre medikamenter her, det tror jeg ikke er top notch for den gravide. Hehe

Men du har helt sikkert ret i det der med, at det ikke er godt at læse dagen før. En af de ting jeg netop har lært om dette semester er, at ting man forsøger at lærer og huske lige skal have lov at "ligge sig" i hukommelsen.. Så jeg tænker at jeg STARTER dagen med de der svære ting, og så hedder det bare FÆRDIG, SLUT, PRUT. Pyha. 

Men det er også bare fordi den er uden karakter, altså bestået/ikke bestået. Og jeg tror jeg tænker, at der så er 50/50 for at bestå, men tror jeg skal prøve at tænke på, at "bestået" alligevel spænder over "at klare sig lige tilstrækkeligt" til at "klare sig fantastisk". Pyha..

Og tak

Hehe Narj det er nok ikke en god ide..

Men jeg vil ihvertfald helt klart anbefale at tage en ordenlig slapper - og så vidt muligt tænke på noget andet dagen før..

Men giv os endelig en update på hvordan det er gået, og skal nok  alt jeg kan for dig på onsdag.. Du skal nok klare dig fremragende..

Anmeld

6. juni 2011

Mira0911

Frøken J. skriver:

Det er bare u-nice. Altså jeg bliver da også tit nervøs lige op til, men fx mundtlige eksaminer, så plejer det at gå over så snart jeg er inde.. Håbr det samme sker onsdag

Jeg hepper på dig alt hvad jeg kan og krydser alt hvad jeg kan sammen med vovse... Han er ret god til det efterhånden... Han ligger for det meste med krydsede forben... 

Anmeld

6. juni 2011

Frøken J.

saxi skriver:

Hehe Narj det er nok ikke en god ide..

Men jeg vil ihvertfald helt klart anbefale at tage en ordenlig slapper - og så vidt muligt tænke på noget andet dagen før..

Men giv os endelig en update på hvordan det er gået, og skal nok  alt jeg kan for dig på onsdag.. Du skal nok klare dig fremragende..

Tak! Skal nok komme med en update Jeg får først svar om jeg er bestået i slutningen af måneden, men har jo formentlig en fornemmelse af, om det er gået godt eller skidt, så det skal jeg nok opdatere om

Anmeld

6. juni 2011

Frøken J.

Mira0911 skriver:

Jeg hepper på dig alt hvad jeg kan og krydser alt hvad jeg kan sammen med vovse... Han er ret god til det efterhånden... Han ligger for det meste med krydsede forben... 

Så må du gerne lige nusse vovse lidt for mig som tak

Anmeld

6. juni 2011

Mira0911

Frøken J. skriver:

Så må du gerne lige nusse vovse lidt for mig som tak

Hehe det skal jeg gøre... 

Anmeld

6. juni 2011

Aves.

Frøken J. skriver:

Haha  Well, hvis nogen ser mig komme løbende skrigende ud fra Skøjtehallen i Århus i overmorgen, så har jeg fulgt din tidligere fremgangsmåde  

hehe...jeg tog fra Fuglebjerg til Vordingborg inden en engelsk eksamen...hehe..og ja, du har mine fulde opbakning.. men du klarer det da så let...du er super sej og vanvittig intelligent, ikke mindst..

Anmeld

7. juni 2011

Frøken J.

Eva. skriver:

hehe...jeg tog fra Fuglebjerg til Vordingborg inden en engelsk eksamen...hehe..og ja, du har mine fulde opbakning.. men du klarer det da så let...du er super sej og vanvittig intelligent, ikke mindst..

Haha, altså!

Og hvor er du sød Tak skal du have. Det er rart med lidt positive reinforcement op til sådan en omgang Nu får jeg lige det sidste på plads i dag, og så slår jeg det ud af hovedet indtil i morgen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.