Pyha, jeg er helt dårlig lige nu! Jeg har min sidste eksamen i overmorgen 9-12 (wish me luck!), og jeg er så nervøs. 3 timers haleksamen uden hjælpemidler. Først 30 multiple choice spørgsmål og så 2 essays.
Jeg har egentlig været rimelig cool omkring det, men i morgen er sidste dag til at samle op på de låse tråde, og jeg sidder her og bliver helt dårlig af at tænke på det. Har det næsten som om, at jeg skal kaste op. Og det bliver nok ikke bedre i løbet af i morgen!
Hvordan stresser i ned?
Jeg prøver at rationalisere med mig selv, men det virker ikke. Jeg siger til mig selv, at jeg har gjort alt jeg kunne gøre. Jeg har læst HELE pensum igennem hele semesteret, har på ingen måde slacket. Har grundige noter til ALLE kapitler, og jeg har været til alle forelæsningerne pånær én. Og her i læseferien har jeg læst alle kapitlerne (i den svære del) én gang til, nærstuderet forelæsningsnoter + slides og øvet mig. Men jeg er SÅ FUCKING NERVØS!
Det der gør mig angst er, at det er uden hjælpemidler. Og jeg synes det er så svært at huske alle de informationer! At huske hvilke lidelser der har med hvilken hjernedel og hvilke neurotransmittere at gøre. At huske hvordan alle de forskellige neurotransmittere fungerer. Urghhh...
Hvordan ville i stresse af? Jeg læser op på det jeg har sværest ved igen igen i morgen, og kan jo ikke gøre mere, men er stadig bare pisse bange.
Anmeld