Hvad kan du sidst huske du drømte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

Frøken J.

Carina1977 skriver:

Bare vent...om et par måneder, er der ikke ret meget plads længere

Og jeg er i forvejen ved at bryde psykisk sammen over varme + stor mave! Det bliver hårdt Da jeg var i bad i dag havde jeg den også skruet helt ned på kold det meste af tiden. aaaah!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Carina1977

Frøken J. skriver:

Og jeg er i forvejen ved at bryde psykisk sammen over varme + stor mave! Det bliver hårdt Da jeg var i bad i dag havde jeg den også skruet helt ned på kold det meste af tiden. aaaah!

Hehe det minder mig om at et par dage før jeg fødte Mark, der var der en skrækkelig hedebølge

kan sagtens forstå dig.....ligeså snart man er over halvvejs, så skal man ikke have for meget varme

Anmeld

6. juni 2011

Frøken J.

Carina1977 skriver:

Hehe det minder mig om at et par dage før jeg fødte Mark, der var der en skrækkelig hedebølge

kan sagtens forstå dig.....ligeså snart man er over halvvejs, så skal man ikke have for meget varme

Pyha, det må have været skrækkeligt!  Men ja, jeg er ren hystade. Føler med manden  

Anmeld

6. juni 2011

Carina1977

Frøken J. skriver:

Pyha, det må have været skrækkeligt!  Men ja, jeg er ren hystade. Føler med manden  

Han må bære lidt over med dig

Ved mig var det manden der havde fået alle hormonerne x 2

Anmeld

7. juni 2011

Becks

Frøken J. skriver:

Fortæl om den sidste drøm du kan huske!

UHA jeg drømmer meget, rigtig meget endda.. Har ofte marridt hver nat og vågner op i ryk

I nat drømte jeg, at jeg var i Afghanistan. Jeg løb på en lang gang som bare var uendelig! Jeg skulle over en masse forhindringer (Ligesom i et gameboy spil) for at nå til vejs ende som var min lejlighed.. Forhindringerne var bomber, miner og min mor! Lige inden jeg når vejs ende, falder jeg - og så vågner jeg, på gulvet..

Om Thjul har jeg drømt denne

Så har jeg drømt denne her om Caroline, Rosa og Diana

Min hidtil mærkeligste og skræmmende drøm er denne, som påvirkede mig meget

Anmeld

7. juni 2011

ønskebørn74

Frøken J. skriver:

Fortæl om den sidste drøm du kan huske!

Jeg havde en underlig én i nat. Eller to faktisk..

1) MEGET traumatisk  eller... Jeg drømte jeg tyggede tyggegummi, og da jeg nåede det der stadige, hvor det begyndte at smage nederen og være VIRKELIG gummiagtigt, så ville jeg smide det ud. Men hver gang jeg smed det i en skraldespand og gik videre, var det i min mund igen! Og jeg kunne BARE ikke komme af med det frygtelige tyggegummi. Haha

2) Drømte jeg var gået med til et læsegruppemøde om eksamen på onsdag, selvom jeg havde valgt at klare dette fag alene. Men til læsegruppemødet var der også en HEL masse andre fra samme årgang, og en fra min læsegruppe skruede mega højt op for noget technomusik, og alle begyndte at snakke om alt muligt andet. Rejste mig vredt op for at sige, at vi ligesom skulle arbejde seriøst, men ham fra min læsegruppe hørte ikke efter, så en af de andre prøvede at sige til ham: "Janne prøver at sige noget til dig", men jeg sagde bare vredt at "****** hører ALDRIG efter hvad jeg siger!!!!" og så stormede jeg ud

Hvad med jer?

Jeg havde to sjove igår...

1. Var om fræk sex med manden og Oliver Bjerrhus... ...GG... Havde set ham i en reklame og er hormonella liderlig af medicinen... Kunne seriøst gøre det 10 gange om dagen lige nu.... ...LOL...

2. Jeg var gravid og vi glædede os vildt... Manden kyssede min mave og så videre... Så oprandt fødselen... Og jordmoderen så helt forkert ud i hovedet da barnet kom ud.... Det var en lille abeunge... GG.... LOL...

Anmeld

7. juni 2011

TbCp

Jeg drømte at vi var til scanning og der lå to bebser derinde

Anmeld

7. juni 2011

Benjamins'mor

Jeg har en tand min tandlæge har lavet så mange fejl på, prøvet at rette dem op og blevet værre at tanden nu skal rykkes ud.

- Så hver eneste nat har jeg maridt. (Er normalt ikke bange for tandlæger)

Jeg drømmer at: 

Jeg kommer ind til tandlægen og sidder kort i venteværelset. Kommer så ind i stolen og får den der papirsting på. Bagefter kommer så en anden tandlæge ud af en dør med en papegøjetang.

Og da han så rykker tanden ud gør det MEGA ondt! Og blodet sprøjter ud af min mund.

- Lyder nok dramatisk, men jeg kan ikke lide smerter og slet ikke et følsomt sted som i munden.

Anmeld

7. juni 2011

Nadia&Daniel

Drømte igår nat at min mands eks-kæreste kom forbi med en graviditetsbog til os, mens jeg ikke var hjemmme. Det er det eneste af drømme som står helt klar..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.