Hvad kan du sidst huske du drømte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.560 visninger
38 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

Frøken J.

Fortæl om den sidste drøm du kan huske!

Jeg havde en underlig én i nat. Eller to faktisk..

1) MEGET traumatisk  eller... Jeg drømte jeg tyggede tyggegummi, og da jeg nåede det der stadige, hvor det begyndte at smage nederen og være VIRKELIG gummiagtigt, så ville jeg smide det ud. Men hver gang jeg smed det i en skraldespand og gik videre, var det i min mund igen! Og jeg kunne BARE ikke komme af med det frygtelige tyggegummi. Haha

2) Drømte jeg var gået med til et læsegruppemøde om eksamen på onsdag, selvom jeg havde valgt at klare dette fag alene. Men til læsegruppemødet var der også en HEL masse andre fra samme årgang, og en fra min læsegruppe skruede mega højt op for noget technomusik, og alle begyndte at snakke om alt muligt andet. Rejste mig vredt op for at sige, at vi ligesom skulle arbejde seriøst, men ham fra min læsegruppe hørte ikke efter, så en af de andre prøvede at sige til ham: "Janne prøver at sige noget til dig", men jeg sagde bare vredt at "****** hører ALDRIG efter hvad jeg siger!!!!" og så stormede jeg ud

Hvad med jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Holbæktrunten

Drømte i nat at tandlægen fandt et hul, og skulle lave det med det samme (kan ikke lide at gå til tandlæge)

- Er nu lige kommet hjem, med nul huller :0)

Årh, ellers har jeg drømt at mit barn var omkring 3årsalderen da det kom ud - nøj hvor følte jeg mig snydt!

Har også drømt at han blev en pige, selvom alle scanninger har vist at det er en Noah der gemmer sig i maven...

Anmeld

6. juni 2011

Frøken J.

Holbæktrunten skriver:

Drømte i nat at tandlægen fandt et hul, og skulle lave det med det samme (kan ikke lide at gå til tandlæge)

Årh, ellers har jeg drømt at mit barn var omkring 3årsalderen da det kom ud - nøj hvor følte jeg mig snydt!

Har også drømt at han blev en pige, selvom alle scanninger har vist at det er en Noah der gemmer sig i maven...

Ej hvor skægt, det minder mig om en drøm jeg havde for nylig. Hvor jeg lige havde født vores datter, men selvom hun havde størrelse som en nyfødt havde hun mentalitet og sprogudvikling som en voksen, og rettede hele tiden på mig, fordi jeg var dårlig til at skifte ble  

Anmeld

6. juni 2011

twinny

Kæresten og jeg fik fra hinanden pga. han ville flytte ind i huset ved siden a hans forældre.... (som jeg ikk bryder mig om) Og det kunne han heller aldrig selv finde på..

Og i nat kommer jeg helt sikkert til at drømme om eksamen, da jeg skal op til dansk imorgn....

Anmeld

6. juni 2011

Carina1977

Altså jeg drømte om grøntsager i nat....yep

Min søn er begyndt at dyrke grøntsager herhjemme, så vi holder jo øje med om de er vokset. men så drømte jeg om det her enormt store salathoved, som vi åbenbart havde fået dyrket, og rendte rundt og viste det frem.

Hmm som om det var noget at være stolt af

Hvorfor drømmer jeg alle de kedelige drømme? Jeg gider dælme ikke drømme om salathoveder.....nej så hellere drømme om lækre fyre

Anmeld

6. juni 2011

Carina1977

Holbæktrunten skriver:

heh da jeg var gravid, drømte jeg at jeg fødte en søn, da jeg kun var 3 mdr. henne....og det var en helt fuldt udviklet baby.

Anmeld

6. juni 2011

betski

Ja min sidste drøm var ikke speciel god. Jeg drømte at jeg stod ved mit barndomshjem hvor der er en rigtig god udsigt over byen. I det fjerne ser vi (min datter og jeg) at der bliver smidt en bombe fra et fly og da den går af kan jeg se at det er en atom bombe (der kom ligesom den der svampesky) jeg kaster mig over min datter og råber "så er det nu" (som om jeg bare havde ventet på dette angreb) og BOM! så vågnede jeg

Fy for en drøm siger jeg bare......

Anmeld

6. juni 2011

Fru.Mäes <3

Drømte jeg havde sex med en ældre studerende fra min gamle folkeskole MEGA funky drøm - har ikke set manden siden folkeskolen, men han lignede sig selv fra folkeskolen

Anmeld

6. juni 2011

lauras*mor*

For et par dage siden drømte jeg at jeg havde en affære med kronprinsen.. Han fortalte mig at hans kone Mary var super kedelig fordi hun bare altid var sammen med børnene og aldrig viille ha sex.. Jeg var meget  mere lækker og fræk.. hehe... Så skulle de holde stor fest pga bryllupsdag og jeg var jo så inviteret med.... Hmmm.. ens elskerinde med til fejring af bryllupsdag?! nåhh men inden han så skulle holde tale for Mary om hvor højt han elskede hende osv, skulle han lige forberede sig inde i et mindrre rødt skab lidt ligesom de der gammeldags metal skabe... Det gjorde han altid når der også var tv på når han holdte taler.. Så skrev han en sms til mig, hvorr han sagde at jeg skulle komme ind i det røde rum (skabet).. Da jeg sså kom derind snavede vi helt vildt meget og intens... Og så skulle han så ud og holde talen, med uglet hår og en bule i bukerne.. HAHA.. og så vågnede jeg...
Det var ret sjovt...

Da jeg så stod op og så nyhederne så var han sq i tv.. Kunne ikke lade være med at smile fjollet... haha..

Anmeld

6. juni 2011

Frøken J.

Baby-støv skriver:

Kæresten og jeg fik fra hinanden pga. han ville flytte ind i huset ved siden a hans forældre.... (som jeg ikk bryder mig om) Og det kunne han heller aldrig selv finde på..

Og i nat kommer jeg helt sikkert til at drømme om eksamen, da jeg skal op til dansk imorgn....

Held og lykke! Hvad skal du op i? Jeg skal op onsdag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.