Frøken J. skriver:
Fortæl om den sidste drøm du kan huske! 
Jeg havde en underlig én i nat. Eller to faktisk..
1) MEGET traumatisk
eller...
Jeg drømte jeg tyggede tyggegummi, og da jeg nåede det der stadige, hvor det begyndte at smage nederen og være VIRKELIG gummiagtigt, så ville jeg smide det ud. Men hver gang jeg smed det i en skraldespand og gik videre, var det i min mund igen! Og jeg kunne BARE ikke komme af med det frygtelige tyggegummi. Haha 
2) Drømte jeg var gået med til et læsegruppemøde om eksamen på onsdag, selvom jeg havde valgt at klare dette fag alene. Men til læsegruppemødet var der også en HEL masse andre fra samme årgang, og en fra min læsegruppe skruede mega højt op for noget technomusik, og alle begyndte at snakke om alt muligt andet. Rejste mig vredt op for at sige, at vi ligesom skulle arbejde seriøst, men ham fra min læsegruppe hørte ikke efter, så en af de andre prøvede at sige til ham: "Janne prøver at sige noget til dig", men jeg sagde bare vredt at "****** hører ALDRIG efter hvad jeg siger!!!!" og så stormede jeg ud 
Hvad med jer?
Hahah! Og der mistede jeg lige lysten til det tyggegummi jeg har fået bragt 
Drømmer stortset hver nat..
Flere gange hver nat, faktisk oO
Sidste nat drømte jeg at babyen døde inde i maven på mig
og blev der oO Og så kom min gamle fysiklærer og sagde at jeg ikke behøvede at fjerne gulvet! Hvilken lettelse 
Og drømte at jeg var i svømmehal med folkeskole klassen, og min kæreste. Og da kæresten kom op over vandoverfladen lignede han mistænkelig meget min eks 
Anmeld