Hvad kan du sidst huske du drømte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

Frøken J.

Carina1977 skriver:

Altså jeg drømte om grøntsager i nat....yep

Min søn er begyndt at dyrke grøntsager herhjemme, så vi holder jo øje med om de er vokset. men så drømte jeg om det her enormt store salathoved, som vi åbenbart havde fået dyrket, og rendte rundt og viste det frem.

Hmm som om det var noget at være stolt af

Hvorfor drømmer jeg alle de kedelige drømme? Jeg gider dælme ikke drømme om salathoveder.....nej så hellere drømme om lækre fyre

Hahahaha Salathoveder er da nice!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Frøken J.

lauras*mor* skriver:

For et par dage siden drømte jeg at jeg havde en affære med kronprinsen.. Han fortalte mig at hans kone Mary var super kedelig fordi hun bare altid var sammen med børnene og aldrig viille ha sex.. Jeg var meget  mere lækker og fræk.. hehe... Så skulle de holde stor fest pga bryllupsdag og jeg var jo så inviteret med.... Hmmm.. ens elskerinde med til fejring af bryllupsdag?! nåhh men inden han så skulle holde tale for Mary om hvor højt han elskede hende osv, skulle han lige forberede sig inde i et mindrre rødt skab lidt ligesom de der gammeldags metal skabe... Det gjorde han altid når der også var tv på når han holdte taler.. Så skrev han en sms til mig, hvorr han sagde at jeg skulle komme ind i det røde rum (skabet).. Da jeg sså kom derind snavede vi helt vildt meget og intens... Og så skulle han så ud og holde talen, med uglet hår og en bule i bukerne.. HAHA.. og så vågnede jeg...
Det var ret sjovt...

Da jeg så stod op og så nyhederne så var han sq i tv.. Kunne ikke lade være med at smile fjollet... haha..

Hahah! Fed drøm

Anmeld

6. juni 2011

Frøken J.

duddi. skriver:

Ja min sidste drøm var ikke speciel god. Jeg drømte at jeg stod ved mit barndomshjem hvor der er en rigtig god udsigt over byen. I det fjerne ser vi (min datter og jeg) at der bliver smidt en bombe fra et fly og da den går af kan jeg se at det er en atom bombe (der kom ligesom den der svampesky) jeg kaster mig over min datter og råber "så er det nu" (som om jeg bare havde ventet på dette angreb) og BOM! så vågnede jeg

Fy for en drøm siger jeg bare......

Virkelig ubehageligt! Jeg havde også en periode for nylig, hvor jeg hver nat drømte om bombeangreb. Så kan godt følge dig i, at det er pisse ubehageligt!

Anmeld

6. juni 2011

Mi

Jeg drømte faktisk i morges at baby.dk lukkede

Anmeld

6. juni 2011

twinny

Held og lykke! Hvad skal du op i? Jeg skal op onsdag 

dansk...  mange tak, søde... og i lige måde

Anmeld

6. juni 2011

betski

Frøken J. skriver:

Virkelig ubehageligt! Jeg havde også en periode for nylig, hvor jeg hver nat drømte om bombeangreb. Så kan godt følge dig i, at det er pisse ubehageligt!

og det er jo ikke fordi jeg går og er nervøs for et angreb eller noget. Ved ikke lige hvor den drøm kom fra - men ubehagelig var den. jeg skulle lige sunde mig da jeg vågnede og kunne ikke helt finde ud af om det var noget der virkeligt var sket eller om det var en drøm. Heldigvis kun en drøm

Anmeld

6. juni 2011

-Sigrid-

Frøken J. skriver:

Fortæl om den sidste drøm du kan huske!

Jeg havde en underlig én i nat. Eller to faktisk..

1) MEGET traumatisk  eller... Jeg drømte jeg tyggede tyggegummi, og da jeg nåede det der stadige, hvor det begyndte at smage nederen og være VIRKELIG gummiagtigt, så ville jeg smide det ud. Men hver gang jeg smed det i en skraldespand og gik videre, var det i min mund igen! Og jeg kunne BARE ikke komme af med det frygtelige tyggegummi. Haha

2) Drømte jeg var gået med til et læsegruppemøde om eksamen på onsdag, selvom jeg havde valgt at klare dette fag alene. Men til læsegruppemødet var der også en HEL masse andre fra samme årgang, og en fra min læsegruppe skruede mega højt op for noget technomusik, og alle begyndte at snakke om alt muligt andet. Rejste mig vredt op for at sige, at vi ligesom skulle arbejde seriøst, men ham fra min læsegruppe hørte ikke efter, så en af de andre prøvede at sige til ham: "Janne prøver at sige noget til dig", men jeg sagde bare vredt at "****** hører ALDRIG efter hvad jeg siger!!!!" og så stormede jeg ud

Hvad med jer?

Hahah! Og der mistede jeg lige lysten til det tyggegummi jeg har fået bragt

Drømmer stortset hver nat.. Flere gange hver nat, faktisk oO

Sidste nat drømte jeg at babyen døde inde i maven på mig  og blev der oO Og så kom min gamle fysiklærer og sagde at jeg ikke behøvede at fjerne gulvet! Hvilken lettelse

Og drømte at jeg var i svømmehal med folkeskole klassen, og min kæreste. Og da kæresten kom op over vandoverfladen lignede han mistænkelig meget min eks 

Anmeld

6. juni 2011

Carina1977

Mi skriver:

Jeg drømte faktisk i morges at baby.dk lukkede

Mareridt

Anmeld

6. juni 2011

Frk Mig

jeg drømte i nat at min kæreste var mig utro med en fra vores klasse .. 

Anmeld

6. juni 2011

1977

Profilbillede for 1977

Den jeg havde i formiddag, tror jeg ikke er tilladt at skrive om i denne kategori

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.