Hvad kan du sidst huske du drømte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

Mi

Carina1977 skriver:

Mareridt

hehehe, ja jeg tænkte også da jeg vågnede, at jeg måske bruger for meget tid herinde, når jeg ligefrem drømmer om sitet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Maja_4000

Jeg drømte lige inden jeg vågnede i morges , at min kæreste skulle på luksus ( ! ) krydstogt med sin klasse i 3 uger  Han er i skole i den her uge .. Så var helt forvirret da han vækkede mig , og sagde at han gik .. Troede sgu han ville være væk i 3 uger ! :b Haha

Anmeld

6. juni 2011

lucas<3

Jeg drømte og snakkede i søvne engang om at en sørøverskib kom sejlene ind i mammen kirke og den væltede..

Anmeld

6. juni 2011

Carina1977

Mi skriver:

hehehe, ja jeg tænkte også da jeg vågnede, at jeg måske bruger for meget tid herinde, når jeg ligefrem drømmer om sitet

Hehe jeg har nu selv drømt om baby.dk og brugerne herinde

Drømte faktisk om trådstarter her den anden nat...ja kan sgi ikke huske hendes brugernavn længere

Anmeld

6. juni 2011

Frøken J.

Carina1977 skriver:

Hehe jeg har nu selv drømt om baby.dk og brugerne herinde

Drømte faktisk om trådstarter her den anden nat...ja kan sgi ikke huske hendes brugernavn længere

HaLLÅ! Frøken J er da mega nemt Hvad drømte du?

Jeg drømte om Rosa og Jonte forleden, men har ski glemt hvad de lavede i min drøm

Anmeld

6. juni 2011

Simon's moar <3

Det er lang tid siden jeg sidst har drømt det, men det er en drøm jeg har haft mange gange siden jeg var nok omkring 9-10 år..

10. klasserne havde sidste skoledag, og det skulle self fejres med at de smider karameller og gir vand til dem som fortjener det. Men den her årgang, var bare mega uhyggelige, og tog alle andre elever og lærere, undtagen mig, en anden elev og 2 lærere, som gidsler, slog dem ihjel, parterede dem og kørte dem igennem sådan en kød hakker. Så blev de pakket i kødpakker, og mærket som oksekød! Deres øjne, fingre øre og sådan noget, lå også i de der pakker. Virkelig ubehagelig drøm!!
Vågner badet i sved, hver gang jeg har den drøm..

Anmeld

6. juni 2011

Carina1977

HaLLÅ! Frøken J er da mega nemt Hvad drømte du?

Jeg drømte om Rosa og Jonte forleden, men har ski glemt hvad de lavede i min drøm

Jeg drømte noget så uskyldig at du fødte en fin lille datter, men i stedet for kun en pige...så kom der 2.

Pas på mine drømme har nogen gange en tendens til at stemme overens med virkeligheden. Måske har pige nummer 2 gemt sig bagved

Anmeld

6. juni 2011

Frøken J.

Carina1977 skriver:

Jeg drømte noget så uskyldig at du fødte en fin lille datter, emn i stedet for kun en pige...så kom der 2.

Pas på mine drømme har nogen gange en tendens til at stemme overens med virkeligheden. Måske har pige nummer 2 gemt sig bagved

Det er BESTEMT ikke uskyldigt, Carina!  Der er sku også plads til to derinde pt. Haha

Anmeld

6. juni 2011

Carina1977

Frøken J. skriver:

Det er BESTEMT ikke uskyldigt, Carina!  Der er sku også plads til to derinde pt. Haha

Bare vent...om et par måneder, er der ikke ret meget plads længere

Anmeld

6. juni 2011

HelleBelle

drømte at vores lille hund som er i sin første løbetid blev overfaldet af en hanhund, en grim en, som gjorde hende gravid? med hvalpe? hvad hedder det egentlig?

Træls drøm, passer sådan på hende...det må bare ikke ske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.