Skybrud...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

Pia.

Her I Havdrup (mellem Roskilde og Køge på Sjælland) er det skønt vejr - der har ikke været noget regn eller torden endnu, og solen skinner og himlen er blå 

Men det er MEGET varmt ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Gaia

JonTri skriver:

I mønsted ved Viborg er her tørvejr... har vist fået et par byger i morges. Det passer nok med at der kommer skybrud når jeg vader op og henter den store i BH...

Ja overvejer også at hente min datter før tid idag, så vi ikke render ind i et skybrud

Anmeld

6. juni 2011

SussieThyssen

bøgelund1 skriver:

her i munkebo er der osse hammer varmt.. måleren stor på 29,8 grader lige før.. 

og ingen optræk til regn.. 

Tror den er tæt på 28 grader her...og det er ulideligt
Og stadig ingen regn

Anmeld

6. juni 2011

twinny

I lyngby er det overdrevet varmt.... (lyngby er lidt nord for KBH) det er slet ikk til at holde u... Vi har ikk en eneste sky på himlen.. Jeg er ved at dø af varmen..

Anmeld

6. juni 2011

Ka+Ma=Be

mortilfreja skriver:

Vejrudsigten siger skybrud til dele af landet...

Nogen der oplever det lige nu??

Ved at de her i Slagelse lover kraftig regn og torden fra ca kl 15..

Eeeelsker torden   Hehe

Jeg bor i København hvor der lige pt stadig er skyfrit solskin og aaalt for varmt

Kunne godt bruge en lille tordenbye til at rense ud i luften! Så skal jeg i hvert fald ud i regnen!

Anmeld

6. juni 2011

Ka+Ma=Be

Baby-støv skriver:

I lyngby er det overdrevet varmt.... (lyngby er lidt nord for KBH) det er slet ikk til at holde u... Vi har ikk en eneste sky på himlen.. Jeg er ved at dø af varmen..

Også miiiig!!  Puuh jeg har vand i fødderne i dag!

Anmeld

6. juni 2011

twinny

Katte87 skriver:

Også miiiig!!  Puuh jeg har vand i fødderne i dag!

Jaah... Jeg kan slet slet ikk holde det u... Overvejer om jeg skal gå i koldt bad..

Min lille hund kommer hele tiden og vil ligge hos mig og det kan jeg bare slet ikk overskue...

Anmeld

6. juni 2011

Steph_Laurits

I Randers regnede det ved 10 tiden, det stod ned i stænger - men i max 2 min. og så var det bare noget "sjatpisseri" så det regnede alt i alt ca. 10 min.
Lige siden har solen skinnet og her er hammer varmt

Anmeld

6. juni 2011

Ka+Ma=Be

Baby-støv skriver:

Jaah... Jeg kan slet slet ikk holde det u... Overvejer om jeg skal gå i koldt bad..

Min lille hund kommer hele tiden og vil ligge hos mig og det kan jeg bare slet ikk overskue...

Årh stakkels lille vuffer hehe. Utroligt den gider her i varmen Kan den holde ud af være til stede?

Overvejer også meget et iskoldt bad!  Det ville være skønt. Jeg skal i hvert fald ud i regnen - hvis den da kommer

Anmeld

6. juni 2011

twinny

Katte87 skriver:

Årh stakkels lille vuffer hehe. Utroligt den gider her i varmen Kan den holde ud af være til stede?

Overvejer også meget et iskoldt bad!  Det ville være skønt. Jeg skal i hvert fald ud i regnen - hvis den da kommer

jaah utrolig nok... Den vil ind under dynen om aften i varmen... tænk den ikk får et hedeslag...

Jaah det er lidt synd hun vil putte, men jeg kan slet slet ikk overskue en varm hund på mave og skød...

Jaah så løber vi ud i regnen.. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.