Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det er ikke kommet over Vanløse endnu ..
Meeeen, jeg glæder, glæder , GLÆÆÆÆDER mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mortilfreja skriver: Vejrudsigten siger skybrud til dele af landet... Nogen der oplever det lige nu?? Ved at de her i Slagelse lover kraftig regn og torden fra ca kl 15.. Eeeelsker torden Hehe
Vejrudsigten siger skybrud til dele af landet...
Nogen der oplever det lige nu??
Ved at de her i Slagelse lover kraftig regn og torden fra ca kl 15..
Eeeelsker torden Hehe
Tidligt imorges her der begyndte det at lyne og tordne helt vildt samt der kom en masse regn, men tror sgu ikke det var et skybrud Skal ud og handle inden længe, så håber vejret arter sig, ihvertfald bare indtil jeg kommer hjem igen
Ja i Lemvig buldrer og brager det. Og det øser ned. Har vel gjort det et par timer nu... Så I har noget at glæde jer til østovre..
i københavn NV er her masser af sol og kun hvide skyer på himlen ..
Vi bor lige uden for Nyborg..og jeg HADER varmen...ville sådan ønske vi ville få en gang regn...men intet her og dårligt nok en sky
SussieThyssen skriver: Vi bor lige uden for Nyborg..og jeg HADER varmen...ville sådan ønske vi ville få en gang regn...men intet her og dårligt nok en sky
her i munkebo er der osse hammer varmt.. måleren stor på 29,8 grader lige før..
og ingen optræk til regn..
Omkring kl.10 her i Hadsund (Nordjylland) var der kraftig regn og torden.. Men nu skinner solen og der er ikke en sky i sigte
I kolding tordnede og lynede det ved 11-tiden, men vand fik vi ikke meget af.
Luften er trykkende og varm, så jeg håber der kommer en ordentlig skylle senere
I mønsted ved Viborg er her tørvejr... har vist fået et par byger i morges. Det passer nok med at der kommer skybrud når jeg vader op og henter den store i BH...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128