Skybrud...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.023 visninger
43 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

mortilfreja

Vejrudsigten siger skybrud til dele af landet...

Nogen der oplever det lige nu??

Ved at de her i Slagelse lover kraftig regn og torden fra ca kl 15..

Eeeelsker torden   Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

oerbaek

mortilfreja skriver:

Vejrudsigten siger skybrud til dele af landet...

Nogen der oplever det lige nu??

Ved at de her i Slagelse lover kraftig regn og torden fra ca kl 15..

Eeeelsker torden   Hehe

i Kalundborg er her dejlig sol endnu ikke tegn på regn...

Anmeld

6. juni 2011

9510

Vi havde en lille byge for et par timer siden med lidt torden,, ved ikke om der kommer mere senere..

men nu skinner solen

Anmeld

6. juni 2011

mortilflere

Jeeeep jeg var ude og gå og putte regndækken på datterens pony , da de har været til stævne i 3 dage i træk så skulle hans snart 17 år gamle ben lige ud og strækkes igennem

Selv mine underbukser var våde LOL LOL , overvejede 2 sek at hive regndækkenet af krikken for den så ud somom den grinede af den drukne mus der stod og holdte fast i den det var kl 9.30

Anmeld

6. juni 2011

Mira0911

Her i en flække i Jylland tæt på Viborg er vejret stadig tilpas... Solen skinner og det lufter godt engang imellem... 

Har du et link til det skybrud halløj... ?

Anmeld

6. juni 2011

mortilfreja

oerbaek skriver:

i Kalundborg er her dejlig sol endnu ikke tegn på regn...

Det samme her i slagelse.. Dog kan jeg lugte at regnen er på vej.. Det er sådan en underlig lugt og tung varm luft

Anmeld

6. juni 2011

engdraget

Hej.

Her i Vejen i sydjylland skal jeg da lige love for, at vi fik vand fra 9.50-10.05....ved ikke om det var decideret skybrud, men det VÆLTEDE ned!!! Var selvfølgelig lige i det tidsrum jeg skulle køre Lucas afsted til læge/sygeplejerske fordi han har revet sit knæ fuldstændigt op her i weekenden efter et fald på fortorvet hos deres far!

Lene

Anmeld

6. juni 2011

mortilfreja

mortilflere skriver:

Jeeeep jeg var ude og gå og putte regndækken på datterens pony , da de har været til stævne i 3 dage i træk så skulle hans snart 17 år gamle ben lige ud og strækkes igennem

Selv mine underbukser var våde LOL LOL , overvejede 2 sek at hive regndækkenet af krikken for den så ud somom den grinede af den drukne mus der stod og holdte fast i den det var kl 9.30

Hvor bor du??

Anmeld

6. juni 2011

mortilfreja

Mira0911 skriver:

Her i en flække i Jylland tæt på Viborg er vejret stadig tilpas... Solen skinner og det lufter godt engang imellem... 

Har du et link til det skybrud halløj... ?

http://vejret.tv2.dk/artikel/id-40492439:prognosekort-her-får-du-regn-og-torden.html?crosspromo

Anmeld

6. juni 2011

mortilflere

Randers sø , dette var i Assentft , herhjemme 6 km fra fik vi heldigvis ikke noget , dejligt for har 6 maskin fulde ude LOL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.