Skybrud...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

Diana...

Vi fik en lille smule regn tidlig morgen også lidt igen ved en hmm 8 tiden tror jeg men ikke meget og nu skinder solen igen MEN der må gerne komme noget mere regn så jeg fri for at skulle ud og vande vores nu sået græs senere. Så kom glad regn! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

.....

Her i sønderjylland, er der ikke kommet noget regn eller torden endnu. Men det er godt nok lummert og klamt i vejret..så selvom det er varmt, så alligevel noget underligt tropisk vejr..det kan kun betyde regn, senere på dagen

Anmeld

6. juni 2011

jette1983

I Grindsted har vi haft en ordentlig byge i formiddags, der kom også en smule torden men nu skinner solen og det er lummert igen, det kunne godt se ud til at der kommer mere vand.

Anmeld

6. juni 2011

NinaNymannMadsen

i morges kom der vidst et engkelt brag og ved en 9 tiden regnede det lige lidt og ellers så er vejret super fint lidt skyer men ellers helt fint. det lufter.

bor i horsens. men bare det først kommer når jeg har hentet asta så er jeg godt tilfreds.

Anmeld

6. juni 2011

JuelZ

mortilfreja skriver:

Vejrudsigten siger skybrud til dele af landet...

Nogen der oplever det lige nu??

Ved at de her i Slagelse lover kraftig regn og torden fra ca kl 15..

Eeeelsker torden   Hehe

Altså ved ikke om de har lovet noget, men i nat i Bisserup var der enorme lyn nedslag, mig og manden lå og kiggede på det i en times tid.... der kom bare aldrig nogen brag.. men ser da frem til lidt bulder vejr

Anmeld

6. juni 2011

Mi

Her er det varmt, og luften er rigtig "tyk". Kan godt mærke at det må kulminere i et tordenbrag. Det tordnede og regnede lidt i formiddags, men nu er det vare skyet og varmt.

Anmeld

6. juni 2011

MichellaMalou

solen skinner her i Ballerup og det lignere ikke det vil begynde og regne men håber det snart kommer det bliver nemlig dejligt og jeg glæææææder mig til det. synes det er så hyggeligt 

Anmeld

6. juni 2011

lukasmor

mortilfreja skriver:

Vejrudsigten siger skybrud til dele af landet...

Nogen der oplever det lige nu??

Ved at de her i Slagelse lover kraftig regn og torden fra ca kl 15..

Eeeelsker torden   Hehe

Ja det læste jeg også lige og det er da slet ikke til at forstå når man sidder på altanen i ingenting, men de skriver også at det kommer pludseligt så nu må vi se

Anmeld

6. juni 2011

mortilfreja

Tina-Hansen skriver:

Altså ved ikke om de har lovet noget, men i nat i Bisserup var der enorme lyn nedslag, mig og manden lå og kiggede på det i en times tid.... der kom bare aldrig nogen brag.. men ser da frem til lidt bulder vejr

Okay.. ej bare det havde været her for har stort set ikke sovet i nat pga varmen.. Håber virkelig at vi får et ordentlig brag i eftermiddag/aften så luften kan blive renset

Anmeld

6. juni 2011

JuelZ

mortilfreja skriver:

Okay.. ej bare det havde været her for har stort set ikke sovet i nat pga varmen.. Håber virkelig at vi får et ordentlig brag i eftermiddag/aften så luften kan blive renset

Ja tak det ku være dejligt.... tilgengæld har jeg den tungeste hovedpine, så det kan godt passe at vi får renset luften i aften og i nat håber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.