hvad er jeres julegave budget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2008

H+S Skjolgborg.

det kan svinge lige for 50 kr til 3000 kr.Ja og til hvem.. så har ikke svar mangle en forkelig beløb..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2008

BellaT

eliasogmor skriver:

ligger ikke så meget mærke til prisen....i min familie har vi en pris på 100 pr. person..og det sys jeg simpelt hen er for lidt...man får jo ingenting for hundrede kr i dag...

Vidste jeg ikk'! Vi plejer da at give 150-200 kr. pr.person. Stort set. Ja, det er meget svært at finde noget til 100 kr. nemlig!

Anmeld

27. november 2008

eliasogmor

BellaT skriver:

Vidste jeg ikk'! Vi plejer da at give 150-200 kr. pr.person. Stort set. Ja, det er meget svært at finde noget til 100 kr. nemlig!

jo det er da derfor de stejlede sådan med kamereaet jeg fik sidste år i føsdags gave..for di der havde i jo givet 200 kr hver..og det vil jo så være to gaver...

Anmeld

27. november 2008

BellaT

jo det er da derfor de stejlede sådan med kamereaet jeg fik sidste år i føsdags gave..for di der havde i jo givet 200 kr hver..og det vil jo så være to gaver...

Var det ikke dyrere? Kan ikke huske den "sag". Kan bare huske at de kørte den lidt for langt ud ved at tælle den med i to fødselsdage. Ha Ha. Jeg fandt fejlen, ellers ville du stadig høre for at du har fået en fødselsdagsgave "for meget". Nå, men vi giver ihvertfald normalt for 150-200 kr. Altså når vi ikke lige kommer med i sådan en fuske-splejsning.....
Men til alle pigerne har vi prøvet at finde noget til 100 kr. hver gang. Det er bare svært...

Anmeld

27. november 2008

eliasogmor

BellaT skriver:

Var det ikke dyrere? Kan ikke huske den "sag". Kan bare huske at de kørte den lidt for langt ud ved at tælle den med i to fødselsdage. Ha Ha. Jeg fandt fejlen, ellers ville du stadig høre for at du har fået en fødselsdagsgave "for meget". Nå, men vi giver ihvertfald normalt for 150-200 kr. Altså når vi ikke lige kommer med i sådan en fuske-splejsning.....
Men til alle pigerne har vi prøvet at finde noget til 100 kr. hver gang. Det er bare svært...

ja for meget altså......jubii løn i morgen.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.