hvad er jeres julegave budget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2008

Honningblomst

Stumpen skriver:

Du må få en god su

Ja ikke...-griner-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2008

eliasogmor

Eva skriver:

Mit bliver omkringe de 45000-50000kr i år...

hold da op.....

Anmeld

25. november 2008

wamse

Eva skriver:

Mit bliver omkringe de 45000-50000kr i år...

wauw så vil jeg altså også hellere studere end jeg vil knokle på fabrik, hi hi.

Anmeld

25. november 2008

Honningblomst

Ja....det er da dumt at arbejde når man kan forgyldes som enligmor på su...

Anmeld

25. november 2008

wamse

Eva skriver:

Ja....det er da dumt at arbejde når man kan forgyldes som enligmor på su...

na nu er det mere fordi du skriver at du giver et sted mellem 45.000 og 50.000 i år, det er da lidt meget ikke?

Anmeld

25. november 2008

Mathilde

Mit budget ligger nok omkring de 2000kr. Mere har jeg ikke råd til. Men jeg har heller ikke voldsomt mange gaver i år, så det bliver til ca. 2- 300kr pr. mand og nok lidt mere til min kæreste...

Anmeld

25. november 2008

Honningblomst

wamse skriver:

na nu er det mere fordi du skriver at du giver et sted mellem 45.000 og 50.000 i år, det er da lidt meget ikke?

Jo...var da også bare lidt sjov...regnede min egen gave med til mig selv....ville aldrig bruge så mange penge på gaver, selvom jeg havde dem...
Knus..

Anmeld

25. november 2008

wamse

Eva skriver:

Jo...var da også bare lidt sjov...regnede min egen gave med til mig selv....ville aldrig bruge så mange penge på gaver, selvom jeg havde dem...
Knus..

Nå okay- så er jeg også med. Ville nu heller aldrig vælge at droppe jobbet, for selv om det er knokleri, så er jeg nu glad for det.

Anmeld

25. november 2008

Honningblomst

wamse skriver:

Nå okay- så er jeg også med. Ville nu heller aldrig vælge at droppe jobbet, for selv om det er knokleri, så er jeg nu glad for det.

Var også kun for sjov...men altså, uddannelse er jo aldrig skidt, hvis man da har lyst....jeg regner med at ende som evighedsstudent...

Anmeld

25. november 2008

wamse

Eva skriver:

Var også kun for sjov...men altså, uddannelse er jo aldrig skidt, hvis man da har lyst....jeg regner med at ende som evighedsstudent...

Synes også at det er rigtig vigtigt med en uddannelse, men kan simlpelthen ikke få hjernen med til det, hi hi, dvs jeg har brug for at bruge kroppen og musklerne, for ellers falder jeg bare hen Jeg arbejder jo nomalt 40 timer i ugen, hvor der er vel max 1 times pause hver nat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.