hvad er jeres julegave budget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2008

Honningblomst

wamse skriver:

Synes også at det er rigtig vigtigt med en uddannelse, men kan simlpelthen ikke få hjernen med til det, hi hi, dvs jeg har brug for at bruge kroppen og musklerne, for ellers falder jeg bare hen Jeg arbejder jo nomalt 40 timer i ugen, hvor der er vel max 1 times pause hver nat

Det er bestemt også tilvænning...fra jeg gik hjemme og var igang konstant med tre unger og så til at sidde stille, der var også lige en tid til at vænne sig til det....men det er så meget mere hårdt at bruge hoved end krop...jeg synes jeg bliver så bombet, men skønt er det..
Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2008

wamse

Eva skriver:

Det er bestemt også tilvænning...fra jeg gik hjemme og var igang konstant med tre unger og så til at sidde stille, der var også lige en tid til at vænne sig til det....men det er så meget mere hårdt at bruge hoved end krop...jeg synes jeg bliver så bombet, men skønt er det..
Knus..

Har taget 4 HF fag på et år med to små drenge, så har prøvet det en smule, vil nok sige at jeg egner mig bedre til at bruge kroppen, det er altid godt at bruge hovedet, men jeg vænner mig ikke sådan lige til det, så skulle voksenuddannelserne begynde at ændre deres indlæringstekniker, og så skulle jeg måske hoppe med på vognen.

Anmeld

25. november 2008

Mikkelmusen

Jeg har valgt 500-2000 men ville ha valgt 0-500 hvis muligheden var der. Vi har ikke råd til julegaver dette år, så det eneste der bliver købt er en dukke til Filuca, som allerede er købt.

Anmeld

25. november 2008

Lullaby

Ca 3000. I år burde den være 4000 men da vi kun kan skrabe 3 sammen må Mathias og jeg undvære gaver

Anmeld

25. november 2008

Balderson

Eva skriver:

Var også kun for sjov...men altså, uddannelse er jo aldrig skidt, hvis man da har lyst....jeg regner med at ende som evighedsstudent...

Eva, du kan desværre kun være evighedsstudent i 7 år.. Så har man brugt sin SU op...

Fik det lige, at vide idag for går nemlig og overvejer at blive talepædagog, så skulle lige undersøge hvor meget SU jeg havde tilbage...

Anmeld

25. november 2008

Honningblomst

Balderson skriver:

Eva, du kan desværre kun være evighedsstudent i 7 år.. Så har man brugt sin SU op...

Fik det lige, at vide idag for går nemlig og overvejer at blive talepædagog, så skulle lige undersøge hvor meget SU jeg havde tilbage...

Ja, ved det desværre godt...men måske mine seneste investeringer kan hjælpe mig til at få en mand med penge nok, så jeg kan læse for evigt-griner....

Lyder spændende med at læse videre...skal du så det eller???

Knus..

Anmeld

25. november 2008

Balderson

Jeg ligge nok på de 8000 kr, måske mere...

Vi har ikke et præcis beløb vi giver for.. Men køber det vi gerne vil give folk.. Så kan det godt være søs får for 1000 kr., men brormand kun 400 kr.. Men så længe de får hvad de har ønsket sig...

Min guldklump og manden's julegaver er ikke med i mit budget.. For tør ikke tænke på hvad de får for....

Anmeld

25. november 2008

Balderson

Ja, ved det desværre godt...men måske mine seneste investeringer kan hjælpe mig til at få en mand med penge nok, så jeg kan læse for evigt-griner....

Lyder spændende med at læse videre...skal du så det eller???

Knus..

Jeg går og overvejer det seriøst.. Men det bliver først aktuelt, når jeg er helt færdig med mi barsel....Jeg har taget alt det jeg overhovedet kan og enda ekstra..

Anmeld

25. november 2008

Honningblomst

Balderson skriver:

Jeg går og overvejer det seriøst.. Men det bliver først aktuelt, når jeg er helt færdig med mi barsel....Jeg har taget alt det jeg overhovedet kan og enda ekstra..

Men kan du ikke tage det ved siden af job eller måske arbejde weekend døgnvagter eller noget??
Lyder da i hvert fald spændende...
Knus.

Anmeld

25. november 2008

Mamman

Profilbillede for Mamman
Vores budget er på ca. 300 kr. per "hoved".
Kæresten og datteren får for lidt mere, så det bliver mellem 3500 og 4000 kr i alt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.