hvad er jeres julegave budget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvor meget bruger i på julegaver?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.593 visninger
35 svar
0 synes godt om
25. november 2008

tascia

Er lidt nysgerrig... hvor meget bruger i på gaverne?

her hjemme bruger vi +/- 200 kr. (nok nærmere 300 kr.) pr mand til familien og 1000 kr. til os selv (2 voksne+ 2 børn) så det er vel omkring 6000-7000 kr.

//Natascia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2008

Diana...

Vi har ikke noget fast beløb det er meget forskelligt det kommer lidt and på hvad man ønsker sig, selvfølgelig hvis fx min søster kun ønsker sig en dvd og min anden søster ønsker sig nået der er dyre får den første selvfølgelig et gavekort op til det andet beløb så de får for det samme...

Anmeld

25. november 2008

Honningblomst

Jeg køber bare hvad jeg skal...de skal jo købes, så må jeg jo betale hvad det koster...
Knus...

Anmeld

25. november 2008

Fam. Madsen

her hjemme har vi sagt max 150 til mine søskendes børn og max 200 til min mands søskende og 200 til forældre 500 til os hver her hjemme så det bliver omkring 4000-5000kr

( min mands søskende har ikke børn så derfor får de og ikke mine søskende)

Anmeld

25. november 2008

ekzunz

Jeg tør slet ikke regne det sammen......alle 6 unger får for 700-1000 kr. hver, og så får min søster, svoger og deres 3 børn for ca. 500 kr. hver, og det samme gælder for mine forældre. Min farmor får bare en lille ting, min lillebrors 2 børn får også kun for ca. 100 kr. (de giver slet ikke selv) og så giver vi hinanden.....og så har 3 af ungerne også fødselsdag - det er f...... dyrt!!!!
Jeg overvejer at skrue lidt ned, meeeeen......det er jo kun jul en gang om
året

Anmeld

25. november 2008

MorCamilla

Jeg tror at vores budget ligger mellem 4000 og 6000 kr ca.. vi har begge to store familieer som næsten skal have gaver alle sammen.. Men har faktisk aldrig regnet på hvad det kommer til at koste når vi er færdige.. Måske jeg skulle prøve det i år...

Anmeld

25. november 2008

wamse

hmm et sted mellem 4000-6000, har jeg svaret. Har lige bestilt for 1000,- kr mærketøj (armani og iceman) til de 2 store. Ungerne får alle for omkring 500 + advent/kalender gaver, voksne for omkring 200 +/-. Mine børn er de eneste børn i familien, så de bliver rå-forkælet fra alle kanter.

Anmeld

25. november 2008

eliasogmor

ligger ikke så meget mærke til prisen....i min familie har vi en pris på 100 pr. person..og det sys jeg simpelt hen er for lidt...man får jo ingenting for hundrede kr i dag...

Anmeld

25. november 2008

Honningblomst

Mit bliver omkringe de 45000-50000kr i år...

Anmeld

25. november 2008

Stumpen

Eva skriver:

Mit bliver omkringe de 45000-50000kr i år...

Du må få en god su

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.